מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

מהו עתיד החניונים?
מהו עתיד החניונים? כל הטיפים במאמר הקרוב לקריאת המאמר המלא לחצו כאן >>
להמשך קריאה 
מה כולל בהסכם השכרת רכב?
להמשך קריאה 
איך לבחור חברת השכרת רכב?
כיום בישראל ישנן חברות השכרה רבות, והמגוון מקשה מאוד על הבחירה. לפניכם מדריך שיסייע לכם לבחור את חברת השכרת הרכב המתאימה לכם ביותר, לפי שיקולים שונים.
להמשך קריאה 
רכישת רכב מליסינג: כל מה שכדאי וצריך לדעת לפני
רכישה של רכב מליסינג היא רכישה של רכב משומש במצב טוב, אך כמו בכל רכישה של מוצר יד שנייה כדאי להיערך ולבחון את כל הדברים החשובים - אז מה חשוב לדעת ולבדוק לפני שמבצעים רכישת רכב מליסינג? התשובות כאן.
להמשך קריאה 
תוכנית עסקית הכוללת רכבים לעובדים
תוכנית עסקית לחברת הזנק היא תוכנית להקמת העסק, להפעלתו ולהצלחתו - אם בכוונתכם שהחברה תממן את הרכבים של עובדי החברה, הוסיפו הוצאה זו לתוכנית העסקית.
להמשך קריאה 
השכרת רכב בלונדון או חברת הסעות?
האם בעיר האנגלית לונדון עדיף להסתמך על התחבורה הציבורית, מוניות, האם להשכיר רכב או שמה בכלל לעבוד עם חברת הסעות? כל התשובות כאן במדריך מיוחד בנושא.
להמשך קריאה 
השכרת רכב בחו"ל - כך תוזילו את עלויות הטיול
מתכננים טיול משפחתי לחו"ל? כך תוכלו להוזיל את עלויות הכוללות בכל הנוגע לטיסות, אירוח, לינה וכמובן השכרת רכב מתאים.
להמשך קריאה 
ליסינג תפעולי - היתרונות, המסלולים, וההטבות לעובד ולארגון
אחת ההוצאות הגדולות שאנחנו עושים הינה ההוצאה בגין רכישת מכונית. אבל בניגוד להוצאות רבות אחרות, במכונית - רכישתה אינה מבטיחה הנאה ממנה לאורך שנים - יש לתחזק אותה, להקפיד על טיפולים במוסך מורשה ובאיכות מוקפדת בזמן, ועל תיקונים בכל אימת שעולה הצורך.
להמשך קריאה 
הטיפים שיעזרו לכם לשכור רכב מתאים
אתם יוצאים לחופשה כיפית, זקוקים לרכב באופן זמני עד שתרכשו מכונית חדשה או מחפשים פתרון טוב שיאפשר לכם לעבוד כרגיל או לבחון את הצרכים שלכם לפני שאתם מבצעים רכישה. כל אחת מאלו היא סיבה טובה מאוד לשכור רכב, בין אם ליום אחד, לשבוע או לתקופה ארוכה יותר.
להמשך קריאה 
ליסינג מימוני
פעמים רבות אנו מעוניינים לרכוש רכב באמצעות חברת ליסינג ומעוניינים לבצע הכנה מקדימה אשר תאפשר לנו לבחור במסלול המתאים לנו ביותר. כתבה זו תפרט בפניכם את כל הנקודות החשובות אותם תצטרכו לדעת לגבי ליסינג מימוני.
להמשך קריאה 
1  2  >