מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

השכרת רכב בחו"ל - כך תוזילו את עלויות הטיול

פורסם: 21/08/2019 מאת: צוות האתר
עלות חופשה ממוצעת בחו"ל מורכבת ממספר אלמנטים מרכזיים כאשר עלות כרטיסי טיסה, האירוח בבית מלון והשכרת רכב הם המרכיבים היקרים יותר, ואילו מרכיבים כמו ביטוח רפואי, חבילות סלולר וכו' משלימים את ההוצאות הראשוניות המרכזיות.

ככלל, חופשה בעונות המבוקשות קרי יולי-אוגוסט ובחגים ישראליים, תהיה יקרה יותר מאשר בתאריכים אחרים. הסיבה היא כמובן, היצע לעומת ביקוש. משום כך, רצוי לתזמן אותה בהתאם. למי שלא יכול לעשות זאת משיקולי עבודה ושיקולים אחרים וחייב לצאת בעונות החמות ניתן לנסות להוזיל בפרמטרים שונים. הראשון הוא, כמובן, הטיסות. הזמנת כרטיסים זמן רב מראש עשויה להוזיל עלותם. חברת התעופה מציעה כרטיסים במחירים נוחים כאשר לוח הטיסות שלה ריקות. לקראת התמלאות הטיסות המחירים עולים, אבל גם מי שיכול להזמין ברגע האחרון יכול למצוא כרטיסים זולים.

מעבר לכך, כיום בעידן טיסות הלוא קוסט קיימים אתרים בהם קיימים מנועי חיפוש היודעים להציג טיסות זולות לאזורים שונים בעולם.  ניתן לבחור בהם טיסות ליעד מסוים בחודש הזול ביותר, או לסרוק את הימים הזולים בכל חודש קיים. במקרים רבים, המחירים נקבעים לכיוון אחד. ניתן למצוא ימי יציאה זולים ובמקביל ימי חזרה במחירים דומים ולקבוע את משך תקופת השהייה ומסלול הטיול בהתאם אליהם. שיטת חיפוש אחרת היא על פי יעדים זולים. באתרים כאלו ניתן לסרוק אחר טיסות ליעדים שונים ביניהם הזולים ביותר. במידה והם אטרקטיביים אזי כדאי לתכנן את החופשה בהתאם.

עלויות שהייה הכוללות לינה ואוכל ניתן להוזיל כאשר מטיילים בתקופה שמחוץ לעונה. בכל מדינה או אזור יש עונה אחת או יותר הנחשבות לנוחות ביותר לטיול מבחינת מזג האוויר. בעונות  הללו יש שפע של תיירים וכל השירותים מתייקרים. מי שיכול להגיע לא בעונה אלא בשוליה יכול ליהנות מעלויות לינה, השכרת רכב ואוכל זולות. טיול בחורף באירופה יכול להצליח אם נופלים על ימים נאים. בערים מתויירות יש משמעות קטנה למזג האוויר. לקראת חג הכריסטמס, למשל, מקשטים את הערים כבר בסוף נובמבר, ומשום כך, ניתן ליהנות מאווירת החג ברחובות גם כאשר לא מגיעים בחג העמוס עצמו.

למי שאין ברירה יכול לבצע חיפוש של בתי מלון, צימרים ודירות להשכרה לתיירים באמצעות אתרים מסודרים. כאן ניתן למצוא מחירים שונים ולבחור את המתאימים לאופי הטיול. מי שיכול ללון מחוץ למרכז העיר יגלה ששם המחירים נוחים יותר. קיימות אפליקציות שונות שיכולות לעקוב אחרי הזמנת לינות. מה שצריך לעשות הוא להזמין חדר עם אפשרות ביטול. האפליקציות יודעות להתריע על מצב בו המחיר יורד באותו מלון, וכך, ניתן לבטל ולהזמין מחדש את החדר. השכרת רכב מהווה נתח נכבד מהעלות וכאן יש לערוך סקר שווקים ולהשתמש באפליקציות ייעודיות. כל מטייל בוחר את השיטה המתאימה לו, לצרכיו, לאופיו, לספונטניות הטבועה בו למידת החופש שלו ממחויבות לעבודה וכדומה.  
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה