מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

תוכנית עסקית הכוללת רכבים לעובדים

פורסם: 26/04/2020 מאת: צוות האתר
עבור עסק בראשית דרכו, יצירת תוכנית עסקית היא כמו יצירת תוכנית לקראת תחרות ספורט. כדי ליצור אסטרטגיה מנצחת למשחק, עליכם לחפש את כל המידע הרלוונטי הנדרש. בעוד שתוכנית עסקית עבור חברה קיימת עשויה להיות בעלת מיקוד מיוחד, כמו:
  1. קביעת יעדים כוללים
  2. סקירת פעולות ספציפיות
  3. הערכת מוצרים חדשים
  4. הערכת טכנולוגיות חדשות בענף
  5. או כל מטרה ספציפית אחרת.
תוכנית עסקית לחברת הזנק, לעומת זאת, היא תוכנית להקמת העסק, להפעלתו ולהצלחתו. לפיכך, אם בכוונתכם שהחברה תממן את הרכבים של עובדי החברה, הוסיפו הוצאה זו לתוכנית העסקית. זה יאפשר לכם לקבוע מהו הסכום שאתם יכולים להקציב למטרה זו, ולוודא שההכנסות יספיקו לכיסוי ההוצאות השוטפות. לפני שתגיעו למסקנה שהחברה יכולה לממן את רכבי העובדים, קחו בחשבון את כל הפרמטרים שישפיעו על עלויות הליסינג, וגשו לניהול המו״מ מעמדה של ידע.

מה משקפת התוכנית העסקית?
  1. חושפת את נקודות החוזק והחולשה של החברה
  2. חושפת דרכים לנצל את החוזקות ולמזער את החולשות
  3. מגלה כל היבט בעסק שניתן לפתח
  4. ומצביעה על השיטה הטובה ביותר לפיתוח זה.
למרות שיצירת תוכנית עסקית לחברה חדשה דורשת זמן, מחשבה ומאמץ, וכשאתם מבקשים להמשיך עם הפתיחה או הצמיחה של העסק החדש שלכם, היא עלולה להיראות כמכשול – באקלים העסקי התחרותי של ימינו, מחובתכם להחזיק בכול המידע הזמין להערכת העסק, לפני שאתם בכלל פותחים את דלתותיו. עם תוכנית עסקית מוכנה ומתוכננת היטב, תוכלו היכנס מוכנים לעולם העסקים, מוכנים לנהל את העסק שלכם ובעיקר מוכנים להתמודד. למרות שמחקר מקדים וכתיבת התכנית העסקית עשויים להיראות בעיניכם כמשימה בלתי אפשרית, כשאתם מכינים תוכנית עסקית לסאטרט אפ – המסע שלכם לפתיחת הסטארט אפ יכול להיות נטול כאבים מיותרים. כשתעברו את התהליך תפתחו את הידע ואת ההבנה בעסק שלכם, תשפרו את סיכויי הצלחה ותקטינו את הסיכונים להיכשל כבעלים של חברת סטארט אפ.

לפני כתיבת התכנית העסקית, יהיה עליכם לפתור מספר בעיות. רשימת בדיקות בסיסית וכמה מאמרים העוסקים בטיפים לבניית תוכנית עסקית, יאפשרו לכם לחקור לעומק נושאים שאמורים להיות כלולים בתוכנית העסקית. כשתתחילו לבדוק תוכניות עסקיות מוצלחות, תגלו שאין פורמט אחד שמתאים לכולם. נושאים מסוימים מקבלים עדיפות על פני נושאים אחרים, תלוי באופיו של העסק. לעתים קרובות הבעלים כותבים בעצמם תוכנית עסקית שלהם, כי הם יודעים יותר טוב מכול אחד אחר על התפעול ועל הניהול של העסק. הם למדו על בשרם אילו אלמנטים עליהם לכלול בתוכנית כדי להציג את הרושם הטוב ביותר שניתן, כמו תיאור החברה, ניתוח הענף, תיאור השוק והתחרות, אסטרטגיות ויעדים.
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה