מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

מערכות ממוחשבות ברכבים
כל מי רכב חדש או רכב יד שניה משנתונים מתקדמים, יקבל לידיו מכונית הכוללת לפחות מחשב מרכזי אחד השולט. מה המחשב הזה כולל? כנסו לקרוא!
להמשך קריאה 
שדרוג מולטימדיה לרכב
מעוניינים לשדרג את האתר על ידי מערכת מולטימדיה? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים מערכת מולטימדיה.
להמשך קריאה 
רישוי ווי גרירה ונגררים
תקנות משרד התחבורה קובעות שכל רכב עם נפח מנוע 901 סמ"ק ומעלה רשאי להתקין תפוח גרירה. התקנות חלות על כל סוגי הרכבים, למעט דגמים בודדים שבהם אין אישור להתקנת הוו בגלל יצרן הרכב.
להמשך קריאה 
אביזרים מודרניים לרכב קלאסי
אילו אביזרי רכב אשר ישדרגו רכב מיושן או רכב קלאסי בלי לפגוע במראה החיצוני ובחן הקלאסי שלו? מערכות שמע? מיזוג אוויר? אולי פסי קישוט או ריפודים? כנסו למאמר המלא למידע בנושא.
להמשך קריאה 
מערכות שמע לרכבים
כיום, אין כמעט בעל רכב אשר אינו מעוניין במערכת שמע באיכות גבוהה. בחירת מערכת שמע צריכה להתבצע תוך בדיקת איכות השמע, העוצמה, הערוצים ועוד. כנסו לכתבה זו ולמדו כיצד לבחור מערכות שמע לרכבים
להמשך קריאה 
צמיגים לרכב
מתי צריך להחליף צמיגים לרכב שלנו? מה הם הצמיגים המומלצים? מה יקרה אם לא החלפנו צמיגים בזמן ועוד..כנסו למאמר וקראו הכל אודות צמיגים לרכב
להמשך קריאה 
מערכות ניווט לרכב
כיום כמעט כל אחד מאיתנו שמע או מכיר אחת ממערכות הניווט לרכב, או בשמה המוכר יותר ה- GPS. ישנם אנשים אשר בוחרים להשתמש במערכות ניווט המותקנות ברכב ואילו אחרים בוחרים להשתמש במערכות הניווט באמצעות מכשירי הטלפון הניידים שלהם. בכתבה זו תלמדו אודות ה- GPS והמערכות הפופולאריות..
להמשך קריאה 
1