מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

איך לבחור חברת השכרת רכב?

5 טיפים להשכרת רכב בארץ

פורסם: 30/07/2020 מאת: צוות האתר
השכרת רכב בארץ היא נפוצה למגוון של מטרות – טיול, העברת דירה, פרויקט בעבודה ואפילו לימי שגרה, עבור מי שלא מחזיק ברכב פרטי. כיום בישראל ישנן חברות השכרה רבות, והמגוון מקשה מאוד על הבחירה. לפניכם מדריך שיסייע לכם לבחור את חברת השכרת הרכב המתאימה לכם ביותר, לפי שיקולים שונים.

לבחירת רכב מתאים יש חשיבות גדולה על מנת שהוא יספק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו בתקופת ההשכרה. מלבד המחיר, שהוא פרמטר חשוב בפני עצמו, כשבוחרים רכב להשכרה מומלץ לקחת בחשבון את הנוחות והבטיחות. ישנם רכבים שנחשבים לבטוחים יותר ובעלי מערכות בטיחות מתקדמות, וישנם רכבים מעט יותר ישנים שלא עשו את קפיצת המדרגה מבחינה בטיחותית. בנוסף, היבט הנוחות חשוב במיוחד כשמדובר בנסיעות ארוכות, ומומלץ שלנהג וליושבי הרכב יהיה נוח ומרווח. שיקול נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא צריכת הדלק של הרכב. כידוע, כשבוחרים באפשרות של רכב להשכרה, צריך לקחת בחשבון שמילוי הדלק יהיה על חשבונו של השוכר. לכן, כדאי לקחת דגם שידוע בצריכת דלק נמוכה.

5 טיפים חשובים לבחירת חברת השכרת רכב:


א. מיקום הסניפים – מיקום הסניפים משפיע מאוד על הנגישות והזמינות שלכם, ומאפשר לכם לקחת את הרכב במיקום הסמוך למקום המגורים שלכם ולהחזיר אותו בחזרה במיקום נוח. לכן, מומלץ לבחור בחברה להשכרת רכבים שיש לה סניפים הפזורים במקומות שונים בארץ. יחד עם זאת, לא כדאי לבחור בחברה להשכרת רכבים רק משום שהיא קרובה לביתכם – שכן היא יכולה להתגלות כלא אמינה.

ב. מגוון רכבים – גודל צי הרכבים מאפשר לכם לבחור את הרכב המתאים ביותר למטרה שלכם. לרוב, חברות השכרה קטנות מאוד יציעו מגוון רכבים דל, שלא בהכרח יענה על הצרכים שלכם. מומלץ לוודא לפני הגעתכם למגרש הרכבים, שיש בנמצא את הרכב לו אתם זקוקים. למשל השכרת רכב 7 מקומות, רכב עם תא מטען גדול, רכב מהודר להסעה של אנשים חשובים ואולי דווקא רכב לנסיעת שטח.

ג. תנאים נוחים וביטוח מקיף – כדאי לשאוף לשכור את הרכב מחברה שמציעה לכם תנאי השכרה ברורים וביטוח מקיף ככל הניתן שמכסה אתכם מכל הכיוונים במינימום של תוספות כספיות. חשוב לקחת בחשבון שבמרבית החברות יבקשו מכם פיקדון של כמה אלפי שקלים, אותם יגבו מכרטיס האשראי שלכם על ידי תפיסת המסגרת. אם זה חשוב לכם – בררו מבעוד מועד אודות העניין.

ד. מענה טלפוני וזמינות 24/7 – כדאי שלחברת ההשכרה יהיה מוקד זמין 24/7, כולל צוות שיכול להגיע לנקודה בה אתם נמצאים במקרה הצורך. הדבר חשוב במיוחד במידה ואתם זקוקים לרכב שכור לצורך טיול או פעילות יוצאת דופן.

ה. מחיר – לבסוף, המחיר הוא שיקול משמעותי מאוד. אמנם לכל סוג רכב דגם יש את המחיר שלו, אך בשוק תמצאו חברות השכרה שמציעות את רכביהן בסדרי גודל שונים של מחירים, והן יכולות להציע את אותו הרכב ברמות מחיר שונות. מומלץ לבצע סקר שוק עבור הרכב שמעניין אתכם במספר חברות על מנת לתפוס את המחיר הטוב ביותר בשקלול התנאים הטובים ביותר.
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה