מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

כיצד לרכוש רכב ללא הון עצמי מוגדר מראש

כיצד לרכוש רכב

פורסם: 15/12/2011 מאת: צוות האתר
לכל רכישת רכב חדש מתלוות הוצאות כספיות לא מעטות. מחירי הרכבים החדשים בישראל נחשבים לגבוהים בעולם המערבי וזאת בעיקר בגלל היטלי מס שונים על יבוא רכבים חדשים לישראל.
עד לפני מספר שנים, רוב עסקאות הרכישה לרכב חדש בוצעו באמצעות תשלום מלא מידי הלקוח לחברות הרכב והיבואנים. באותם שנים, רק בעלי הון עצמי מוגדר מראש לצורך רכישת הרכב החדש יכלו ליהנות מכל היתרונות הקיימים בעת רכישת רכב חדש.

כיום, כמעט כל אחד יכול לבצע עסקאות רכישה לרכב חדש גם מבלי הצורך להעמיד הון עצמי גבוה למטרות הרכישה. חברות ליסינג רבות פועלות כיום בישראל וביחד עם הבנקים השונים הן מציעות מספר מסלולי רכישה הן לרכבים חדשים והן בשוק הרכבים יד שנייה. אופציות הליסינג השונות מאפשרות לכל אחד ואחת לגעת בחלום המכונית החדשה ולרכוש לעצמו אחת כזו.

האופציות העומדות לרשותכם לרכישת רכב חדש ללא הון עצמי
קיימות מספר שיטות לטובת רכישת רכב חדש ללא הון עצמי מוגדר מראש. הפופולארית ביניהן היא שיטת הליסינג (פרטי/מימוני/תפעולי).
מרבית חברות  הליסינג מציעות לך את מסלולי הרכישה הבא: 
       א.       תשלום מקדמה על אחוז מסוים מערך הרכב החדש.

ב.       תקופת תשלומים חודשיים קבועים (תקופה זו נעה בין 3 שנים ל-6).

ג.        יתרת התשלום בגמר מסלול הליסינג או לסירוגין שדרוג לרכב חדש במסגרת עסקת ליסינג חדשה.

רכישה באמצעות שיטה זו מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות של רכב חדש במעין עסקת תשלומים ארוכת טווח. כמו כן, חברות ועסקים משתמשים בשיטה זו המוכרת במס לצרכי ניקוי מס שונים.
             בדרך כלל, דורשות חברות הרכב 20% הון עצמי התחלתי משווי מחיר הרכב לצורך העמדת מסלולי הליסינג 
            השונים.

בתחילת עידן שיטת הליסינג בישראל השירות ומסלולי הרכישה השונים הוענקו בעיקר לבתי עסק וחברות. בשנים האחרונים פיתחו חברות הרכב מסלולי ליסינג גם לאנשים פרטיים. רכישת רכב על ידי אנשים פרטיים במסגרת הליסינג הפרטי היא אחת משיטות הרכישה הנפוצות ביותר, רכבים חדשים רבים שאתם רואים בכבישי ארצנו נרכשו כך. בחלק מן החברות ידועה שיטת הליסינג הפרטי כשיטת מימון לרכב חדש.

שיטת הטרייד אין
אין אתם מגיעים אל שיטת הטרייד עם הון עצמי אך בהחלט עם נכס (במקרה של רכבים) המהווה את מקור ההון העצמי שלכם לצורך רכישת רכב חדש. הטרייד אין היא למעשה החלפה או המרה של הרכב הישן ברכב חדש. מחיר שווי הרכב הישן מקוזז ממחיר הרכב החדש ואת היתרה אתם נדרשים להוסיף.
חברות רכב רבות מעניקות לכם אפשרות של הסדר תשלומים חודשיים להשלמת היתרה וכך למעשה אתם לא זקוקים להון עצמי בעת רכישת רכב חדש.

מימון והלוואות
קיימים מספר אפיקי מימון ונטילת הלוואה לצורך רכישת רכב חדש.
במקרים אלו עדיף, רצוי ומומלץ לחברות פיננסיות גדולות ומוכרות בתחום.
כיום, בנקים, חברות ביטוח, יבואני רכב וחברות ליסינג שונות מעניקות ללקוחותיהם מסגרות מימון והלוואה כדאיות במיוחד ובעלות ריבית נמוכה.
הקפידו לבחון היטב את הסדר החזרת התשלומים לנותן ההלוואה במסגרת התקציב החודשי שלכם (הכנסות אל מול הוצאות). בכל מקרה של נטילת הלוואה לצורך רכישת רכב חדש, הרכב משועבד לנותן ההלוואה עד גמר תשלומי החוב כלפיו.

 

 
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה