מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

איך לבחור רכב שטח יעיל וחסכוני

פורסם: 22/11/2017 מאת: צוות האתר

רכישת רכבי שטח ופנאי זו מגמה אשר תופסת תאוצה בקרב צרכנים רבים בישראל ובעולם. לכן אם עומד לרשותכם תקציב אותו תרצו להקצות לרכישת רכב שטח, לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור דגם יעיל וחסכוני.


בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מעדיפים להעביר את זמנם הפנוי בתוך הטבע הפראי כשהם נוהגים ברכבי שטח ופנאי. רכבים מסוג אלו מאפשרים לרדת מהאספלט בכל רגע נתון אל השבילים המסומנים וליהנות מנסיעה מאתגרת במיוחד. מדובר באופנה, טרנד עולמי של ממש וכדי לקחת בה חלק, יש לבחור רכב העונה על כל ההגדרות. כיום ישנו מגוון רחב של רכבי שטח ופנאי ולכל אחד מפרט עשיר ומיוחד. חלקם מאופיינים עם ביצועים גבוהים וחלקם מעוצבים לשטח אולם פחות מספקים את הסחורה. כדי שתוכלו לבחור רכב שטח מעולה מחד אך גם יעיל ונכון לכל אתגר, לפניכם כמה טיפים ושיקולים טרם הקניה.

מבחן צריכת דלק

כאשר ברצונכם לרכוש רכב שטח חסכוני, עליכם לעשות מעט שיעורי בית ולבחון את צריכת הדלק של רכבי שטח מסוגים שונים. כולנו יודעים שבסופו של יום, רכבי שטח אינם בדיוק חסכוניים. הם גבוהים ואותו משקל אשר מקנה להם יציבות מעלה גם את צריכת הדלק במקביל. אולם עם הטכנולוגיות והפיתוחים שקיימים כיום בענף, אין מקום לטעויות, מלבד הטעות במחשבה שרכב שטח אינו יכול להיות חסכוני. למעשה, רבים הרכבים אשר מבטיחים חיסכון וגם מקיימים, כמו למשל דאצ'יה דאסטר – רכב פנאי שטח בעיצוב חכם אשר מקנה לבעליו חיסכון מרבי הן במעמד הרכישה והן לאחר מכן, בהוצאות ובעלויות הדלק.

טכנולוגיות חדשות

טכנולוגיות חדשות, חכמות ומתקדמות מסייעות למקסם את הביצועים של הרכב ולחסוך לכם בעלויות במידה משמעותית. לכן, רצוי לוודא כי רכב השטח בו תבחרו ניחן בשפע של יכולות מתקדמות אשר יכולות לשפר ולשנות את אורח החיים מחד ומאידך לחסוך בהוצאות. רכב שטח חסכוני הוא כזה שמציע תמורה מלאה עבור העלות. דאצ'יה דאסטר למשל הוא רכב גדול, מרווח ומעוצב בקפידה המבוסס על טכנולוגיה חכמה. עם זאת, החוכמה בעיצובו באה לידי ביטוי בכך שלא משולבות בו תוספות לא נחוצות או הכרחיות שיעלו את המחיר, שכן התוספות הסטנדרטיות מובנות בתוך העלות.


רכישת רכב שטח חסכוני ויעיל כאחד זו אומנם משימה לא פשוטה, אולם מומלץ שלא לוותר על הרעיון מראש. מעט שיעורי בית והיכרות עם סוגי רכבים שונים יכולה לסייע לכם להגיע לבחירות כמה שיותר נכונות. 

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה