מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

הליך גישור

פורסם: 19/03/2017 מאת: צוות האתר
אנשים רבים שנקלעים לסכסוכים בנושאים מסוימים ולא משנה אם מדובר בסכסוך משפחתי או בסכסוך עסקי, סכסוך בין שכנים, מאבקי ירושה וכדומה, בכל אותם מקרים יש את המוצא שהרבה אנשים בוחרים בו וזהו ההליך המשפטי.

הם נכנסים ביודעין אל תוך תהליך מייגע וארוך שעשוי להפוך לתהליך בן חודשים ארוכים ולפעמים אפילו שנים כאשר בסיומן יהיה רק צד אחד צודק כאשר לעיתים קרובות יהיה מדובר בצלקות מכאיבות במיוחד שיישארו אצל שני הצדדים. בכל אותם המקרים, כדאי לשקול פנייה אל מגשר מקצועי על מנת לנסות להגיע להסדר מחוץ לקירות בית המשפט.
 

מה הוא הליך הגישור?

הליך הגישור זהו הליך בו עורכים שיח באופן נינוח ומכבד בין שני הצדדים כאשר המטרה היא לנסות ולהגיע להסכם שיהיה מקובל על שני הצדדים תוך שמנסים להתפשר על הנושאים שהם חשובים פחות. בתהליך הגישור מרוויחים שני הצדדים מכל הבחינות. הרווחים העיקריים העולים מתהליך הגישור הינם משמעותיים במיוחד ועל כן, כדאי תמיד לשקול את הפנייה אל המגשר בטרם מהמרים על כל הקופה ופונים אל בית המשפט. כאשר פונים אל מגשר מקצועי קיימים סיכויים רבים ליישר את כל ההדורים ולחזור למהלך חיים תקין, ובמקרה שזה לא ילך, ניתן תמיד לפנות אל בית המשפט.
 

היתרונות המרכזיים בתהליך הגישור

  • חיסכון בזמן – כאשר פונים אל מגשר עשוי התהליך להתקדם ולהסתיים במהירות רבה שלא כמו התהליכים שנערכים בבית המשפט אשר אלה אורכים הרבה מאוד זמן וכל התהליך המייגע מורט אף את בעלי סבלנות מברזל.
  • חיסכון בכסף – ההליכים בבית המשפט עולים הרבה מאוד כסף וחבל ללכת על הוצאות כבדות שכאלה כאשר ניתן בקלות לסיים עם העניין באמצעות מגשר שגובה סכום הרבה יותר נמוך עבור השירות שלו.
  • דואגים לשני הצדדים – כאשר אנחנו פונים אל בית המשפט, הרי בסופו של התהליך הארוך והמייגע ייצא רק צד אחד זכאי כאשר הצד השני יצא נפסד ומושפל. שלא לדבר על סכסוכים במשפחה אשר אלה מותירים שתי קצוות מדממים ופצועים. כאשר פונים אל מגשר הרי שהמטרה שלו היא לפשר בין שניהם ולהוציא את שניהם מרוצים.
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה