מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

טיפול גדול לעומת טיפול קטן

טיפולים לרכב

פורסם: 15/12/2011 מאת: צוות האתר
טיפ בעדיבות צוות לוח הרכב קארס2 הקלקת, נסעת!
כל מחזיק רכב יודע כי ישנם טיפולים תקופתיים שאנו נדרשים לעשות בכדי לשמור על כלי התחבורה היקר שברשותנו. טיפולי הרכבים מוגדרים על פי 2 קטגוריות: טיפול רכב קטן ו- טיפול רכב גדול, על ההבדלים בין הטיפולים ננסה בשורות הבאות...

טיפול רכב קטן
טיפול רכב קטן מוכר בשם טיפול 10,000 והוא כולל החלפת מסנן שמן, פירוק והרכבת גלגלים, בדיקת לחץ האוויר בצמיגים, ניקוי וכיוון בלמים, וידוא בטיחות כללית, בדיקת שלמות הגומיות בצירייות ובתיבת ההגה, בדיקת סדקים ברצועות המנוע ובצינורות הגמישים של מערכת הבלמים, תקינות המתזים והמגבים ובחינת מערכת התאורה ברכב.
כמו כן, מתקיימים בטיפול זה: בדיקת נוזלים-נוזל קירור, שמן בלמים, שמן בהגה כוח ובתיבת ההילוכים.

טיפול רכב גדול
טיפול רכב גדול כולל את כל אלה, בנוסף להחלפת מצתים, פתיחת כל הגלגלים, החלפת מסנן דלק, שמן הילוכים ונוזל בלמים. בדיקה והחלפת רצועותטיימינג האחראית לתזמון פעולת המנוע.
חשוב מאד להחליףאת הרצועה בזמן שכן היא עלולה להיקרע במהלך הנסיעה ולגרום נזק כבד למנוע.
זמני ההחלפה צריכים להיות בהתאם להוראות היצרן או על ידי המלצת מוסך מורשה בלבד.

טיפול רכב- נקודות חשובות
חשוב מאוד לבצע את הטיפולים במוסך מורשה בלבד ולא לדחותם חשיבות טיפול רכב בזמן היא משמעותית מאוד שכן היא מונעת תקלות ותורמת לשמירת ערכו וכתוצאה מכך מעניקה לכם בטיחות  ושקט נפשי.  
הקפידו לבצע את סוג הטיפול הדרוש לרכב - ביצוע של טיפול קטן במקום גדול מונע את החלפת הפריטים אותם קבע היצרן והדבר עלול לגרום נזק בעתיד, לדוגמה: הימנעות מהחלפת נוזל תיבת הילוכים במועד עלולה לגרום לנזק פנימי לתיבת ההילוכים.  
הקפידו שהחלפים המותקנים ברכב יהיו מקוריים בלבד ודרשו את האחריות הניתנת עבורם.
טיפול תקופתי ברכב גם על ידי מוסך מורשה אינו פותר אתכם  מתחזוקה שוטפת ועצמאית:
הקפידו לבדוק שמן במנוע אחת לשבוע. את הבדיקה יש לבצע כאשר המנוע כבוי, במידה ואתם בודקים שמן לאחר נסיעה, וודאו שעברו מספר דקות כדי שהשמן יספיק להתנקז מהמנוע אל אגן השמן ושהרכב יהיה בקו ישר.
בדיקה שנייה שחשוב לבצע באופן עקבי, היא האם יש מספיק נוזל קירור, פיתחו את מיכל המים אך ורק כשהמנוע קר ושימו לב האם המים מגיעים עד הסימון, במידה ולא מלאו, ועדיפות למים ירוקים אלא עם כן היצרן ממליץ אחרת.
בדיקה שלישית ואחרונה אך לא פחות חשובה היא בדיקת לחץ האוויר בצמיגים, לחץ האוויר יהיה על פי היצרן, מעבר לבטיחות לחץ אוויר תקין בגלגל תורם גם לחיסכון בדלק וגם לאורך חיי הצמיג.
מחפשים מוסך בתל אביב ?

תודה שקראתם מאמר זה.
מכוניות לא מחפשים, מכוניות מוצאים בלוח הרכב קארס2 הקלקת, נסעת!

                                                                                                                            
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה