מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

רכישת רכב יד שנייה מליסינג

רכב יד שנייה ליסינג

פורסם: 15/12/2011
 
מה דעתם על רכישת רכב יד שנייה מליסינג?
אם אתם מעקמים את הפרצוף עכשיו ופולטים "אה"...כנראה שאתם לא מודעים ליתרונות הרבים שיש לרכבי הליסינג יד שנייה להציע לנהגים השונים.

רכישת רכב מליסינג הפכה בשנים האחרונות לנתח השוק המשמעותי ביותר בישראל בתחום רכישת רכבים יד שנייה. הסיבות המרכזיות לכך טמונות בשוק הליסינג לרכישת רכב חדש המשגשג בשנים האחרונות ובעובדה שחברות ועסקים רבים נוטים להחליף את רכבי הליסינג שברשותם בתדירות גבוהה.

מסלולי ליסינג יד שנייה
רכישת רכב מליסינג יד שנייה נחלקת לשני מסלולים עיקריים:
המסלול הראשון- אלו רכבי ההשכרה ששימשו את חברות הליסינג לצרכי השכרה או כרכב חלופי לתקופות קצרות. בדרך כלל נהגו ברכב מספר רב (יחסית) של עובדי חברה.
המסלול השני- רכב משיטת ליסינג תפעולי.

בשני המקרים, עומדים לרשות רוכשי היד שנייה הנחות משמעותיות במחיר הרכב, (על בסיס מחיר מחירון), הנעים בין 5% ל-15% ואף יותר. בנוסף, קיימים מספר יתרונות משמעותיים המבטיחים לכם עסקת רכישה יד שנייה אידיאלית וכדאית.
בין היתרונות תוכלו למצוא:
תנאי התשלום נוחים ואטרקטיביים
חברות הליסינג השונות מקיימות באופן שוטף מבצעי מכירות מיוחדים לשוק הרכבים יד שנייה המוצע דרכם. כמו כן, עומדים בפניכם מסגרות אטרקטיביות הן למימון והן לרכישת הרכב במסגרת פריסת תשלומים.

רכב מליסינג מטופל בהתאם להוראות היצרן
בעת רכישת רכב יד שנייה מחברות ליסינג, אתם יודעים שהרכב שקניתם קיבל באופן שוטף וקבוע את כלל הטיפולים הנחוצים על פי הוראות יצרן.
כמו כן, אתם מקבלים ברוב המקרים רכב יד שנייה עם "תיק טיפולים" מסודר וקפדני, תופעה די נדירה בעת רכישת רכב יד שנייה מאדם פרטי.

רכישת רכב מליסינג מגוף אחראי וכתובת...
כאשר אתם רוכשים רכב יד שנייה מחברות ליסינג אתם מודעים לכך שמאחורי הרכב עומדת חברה גדולה,אמינה ואיכותית שלא תאפשר לעצמה להעניק עסקאות לא איכותיות פחות מהסטנדרט הנדרש בענף. עניין זה מקנה ביטחון עצום בפני רוכשים רבים שאינם צריכים לבדוק את "ציציותיו" של מוכר הרכב הפרטי הכוללים בין היתר :בדיקת עיקולים הנמצאים על הרכב המיועד.

רכב מליסינג – הביטחון שבבטיחות
חברות ליסינג הן בדרך כלל חברות רכב גדולות המחזיקות מספר עצום של כלי תחבורה.
חברות ליסינג רבות מחזיקות באופן שוטף אנשי מקצוע מיומנים ומורשים המטפלים בכלל רכבי החברה.
כמו כן, חברות אלו, מחזיקות באופן שוטף קציני תחבורה בטיחותיים המאשרים את בטיחות הרכב בטרם העמדתו למכירה.
קניית רכב מליסינג מעניקה לכם את החותמת האיכותית ביותר לגבי רכישת מכונית יד שנייה.
כמובן שמומלץ ורצוי לבדוק את הרכב במוסך בדיקה מורשה טרם הקנייה, אך ללא ספק אתם בדרך לרכישה כדאית, איכותית ומשתלמת. תתחדשו...

 

 

 

 

 


 
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה