מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

הכול על השכרת משאיות

פורסם: 09/03/2020 מאת: צוות האתר
השכרה של משאית נחשבת לפופולרית מאוד ומשמשת למגוון של צרכים – אישיים או עסקיים. היא מתאימה עבור אנשים פרטיים בעלי רישיון נהיגה על משאית שזקוקים להעברת ריהוט אישי ובמיוחד עבור עסקים – קטנים וגדולים כאחד – שצריכים חיזוק של משאית טובה ואיכותית על מנת להרחיב את השירות ולהגדיל את ההכנסות.
 
אילו סוגי משאיות ניתן להשכיר?
 
באפשרותכם להשכיר משאיות לצרכים שונים – החל ממשאית בעלת ארגז פתוח ועד למשאית קירור להעברת מזון או תרופות. כמו כן, תוכלו לבחור במשאית במשקלים שונים, בהתאם למשקל המשא אותו תרצו להוביל.
 
מהם טווחי המחירים של השכרת משאית?
 
מחיר השכרת משאית יכול לנוע בין כמה מאות שקלים ליום ועד אלפי שקלים, בהתאם לסוג המשאית ולגודל שלו. בדרך-כלל, ככל שמשך ההשכרה הוא ארוך יותר, כך המחיר ליום יורד.
 
למי השכרת משאית יכול להוות פתרון כלכלי מעולה?
 
השכרה של משאית שונה מאוד מהשכרה של רכב, כי משאית משמשת הלכה למעשה לצורך פרנסה ו/או לחיסכון כספי. אם יש לכם רישיון נהיגה על משאית ואתם זקוקים להובלה – בעזרת השכרה של משאית תוכלו לעשות אותה בעצמכם ולחסוך בכסף רב. בנוסף, השכרת משאית היא אידיאלית עבור מי שזקוק באופן זמני להגדיל את צי המשאיות שלו בעקבות תקופה אינטנסיבית ומרובה בעבודה, וגם עבור מי שאינו מחזיק בצי משאיות וזקוק למשאית אחת בלבד, כשהוא יודע שהרווח היומי שלו יהיה גדול באופן משמעותי מסכום השכירות היומי.
 
השכרת משאית אונליין – בלי לצאת מהבית!
 
כשמדובר בכלי-רכב לצורכי עבודה, אין זמן לבזבז, ואין כסף מיותר להוציא. כיום ניתן להשכיר משאית בצורה קלה ופשוטה – בלי לצאת מהבית, ואפילו בחיסכון כספי – שכן הזמנה דרך האינטרנט כוללת הנחה. פשוט נכנסים לאתר האינטרנט של החברה, בוחרים את המשאית שרוצים בהתאם לצרכים ולמטרות שלכם, והמשאית שלכם.
 
 
 
מה חשוב לבדוק כשמשכירים משאית?
 
  • מהם הצרכים שלכם? – לכל משאית יש את המשקל אותו היא יכולה לשאת ואת סוג המשא. לפני שתזמינו את המשאית שלכם, בדקו היטב שהיא עונה על צורכי המשימה.
  • השוואת מחירים – מומלץ לבצע מחקר מקדים אודות מחירי משאיות להשכרה, כדי למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר. ברוב המקרים, השכרת משאית דרך האינטרנט תהיה זולה באופן משמעותי.
  • תנאי השכירות – לפני שתחתמו על התנאים, קראו אותם היטב וודאו שאתם מבינים את כל הסעיפים, במיוחד בכל הקשור לביטוח. משאית היא כלי-רכב יקר, וכדאי להבין היטב את משמעות התנאים עליהם אתם חותמים.
  • בדיקת תקינות ויזואלית – לפני שתתיישבו על ההגה, עשו סיבוב מסביב למשאית ובדקו את המראה הוויזואלי שלה. אם אתם מזהים שריטה או מכה, דווחו עליה ותעדו אותה במצלמה שלכם.
  • חברת ההשכרה – בגלל ששווי המשאית הוא גבוה מאוד, מומלץ להשכיר משאית מחברה מוכרת ובעלת מוניטין, שאמינות היא השם השני שלה. כך תוודאו שלא תיפלו בפח.
 

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה