מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

השכרת רכב יוקרה – על מה חשוב לשים לב

פורסם: 29/07/2020 מאת: צוות האתר
בשנים האחרונות, רכבי היוקרה הפכו לטרנד ישראלי ופופולארי. בעבר, מחיר ההשכרה של הרכבים היה כל כך גבוהה שקהל היעד היה בוודאי בעלי העסקים הגדולים. כיום, כל אדם או משפחה יכולה לשכור את הרכבים הללו במחירים נוחים וטובים. השאלה שנוצרה – בעת ההשכרה על מה בדיוק צריך להתמקד? על מה חשוב לשים לב? אנחנו כאן בשביל לענות על זה.

קצת על השכרת רכב יוקרה

רכבי היוקרה נכנסו למחוזותינו לאחרונה, והפכו לכלי מעולה שנועד גם לאירועים חגיגיים. הרכבים הללו תוכננו בקפידה ועוצבו למטרות שונות, כמו: חתונות, בר מצווה, אירועים עסקיים, ואפילו אליפויות גיימינג. להגיע עם רכבי היוקרה הפופולאריים יאפשרו לנו להנות מכל החוויה – החל מרגע הנסיעה, ועד לסיומה.
למעשה, רכב היוקרה הוא רכב רגיל אבל קצת שונה. כלומר, הוא מגיע עם בונוסים – החל מבחירת התאורה, תיבת אלכוהול קטנה, מערכות האודיו והוידאו, ואפילו המראה החיצוני. בדרך כלל, מדובר ברכב בעל מותג יוקרתי ומהמם. בקיצור, רכבים אלה יקרים יותר מהשכרת רכבים רגילים.
בזמן האחרון יותר ויותר אנשים מחפשים להשכיר רכב יוקרתי ומאובזר. לפני מס' שנים, השכרת רכב יוקרה הייתה בגדר שמועה, והקהל העיקרי היה העשירון העליון. כיום, התקדמנו והדרישה היא לרכבי יוקרה מאשר השכרת רכב פשוט יותר. לרוב, ההשכרה של הרכבים מתבצעים רק בגבולות הארץ (למשל: נסיעה לאילת), ולעומתם, בזמן חופשה בחו"ל אנשים רוכשים רכב רגיל.
ברוב המקרים, רכב היוקרה יכיל: 5 מושבים, הילוכים אוטומטיים, נוחות מרבית, נהג צמוד, 2 תיקים או מזוודות לנסיעה, ועוד.

על מה חשוב לשים לב לפני ההשכרה

לרוב, הדבר הראשוני והחשוב מכל הוא בחירת הרכב. בקטגוריית "הרכבים היוקרתיים", ניתן לבחור ברכבי יוקרה הרבה יותר זולים מאחרים. למשל, בחירת רכב מאזדה, או מרצדס, תהיה בחירה יקרה ולא זולה במיוחד. לעומתה, בחירת רכב סובארו יוקרתי תהיה בחירה נבונה וזולה יותר. אבל ישנם אנשים שדוגלים בדרך ארץ שונה, ובנוחות ללא הגבלות, לפיכך – אם אתם לא מעוניינים להתפשר ורוצים את הטוב ביותר, אנו ממליצים לכם ללכת על רכב יוקרתי מסוג ספורט, או רכב מזדהה.
השירות והטיפול הם חלק בלתי נפרד מהעסקה – חשוב לבחור בחברה שמעניקה שירות מהלב, בעלת תמיכה טובה, ושירות אמיתי לאורך כל הדרך. בנוסף, תוך כדאי ההצמדות לפרטים הקטנים ייתכן שתשכחו פרט חשוב מאוד – האם הרכב מגיע עם נהג או לא? אחד האלמנטים היוקרתיים שמגיעים בחבילה הוא בוודאי הנהג. האם זה משהו שיעניין אתכם? חיובי? אז כדאי מאוד לשאול זאת בעת ההשכרה. כמו כן, תקינותו המלא של הרכב חשובה לא פחות. לפני שאתה יוצאים עם הרכב, רצוי לערוך אליו נסיעת מבחן וכמובן גם לבקש מנותן השירות שיבדוק את הרכב.
כעת, ההצמדות לפרטים היא החשובה מכולם – כפי שהזכרנו קודם! לפני שאתם ממהרים לחתום ולנסוע, בעת החתימה שימו לב לדגשים, להזהרות, ולנקודות הקטנות ביותר. בקיצור, אל תמהרו לחתום ישר – התייעצו עם מומחים וחברים ששכרו רכב בעבר, וגם ניתן להתייעץ בפורומים באינטרנט ומשפחה קרובה.

לסיכום

בחירת רכב להשכרה היא פעולה שלא ניתן לבחונה מראש. הפעולה דורשת התחשבות ברצונות ובבקשות שלנו ושל הנוסעים, ותוך כדאי בחירה ע"פ הפרמטרים החשובים מכל, והכי חשוב – במחיר הטוב ביותר. ללא צל של ספק, הבחירה עשויה להיות מעניינת ולא קלה. אבל, יחד איתה זה חלק מהכיף! בדיוק כמו בחירה בגד או מכשיר חדש לבית. אנו בתקווה שהדברים שכתבנו כאן יסייעו לכם בעת הבחירה.
בהצלחה.
 

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה