מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

רכבים מסחריים יד 2

פורסם: 20/07/2020 מאת: צוות האתר
על הכבישים נוסעות מכוניות מדגמים רבים וחלק גדול מהן הן מסחריות. קיימות מסחריות מגוונות השונות אלו מאלו בגודל, בנפח המנוע, בתא המטען, בארגז האחורי ועוד. המשותף לכולן הוא העובדה שהן מיועדות בראש וראשונה למטרות עבודה כמו הובלת סחורות ומטענים, לשירות לקוחות של בעלי מקצוע ולפעילויות אחרות בתחום. רכבים מסחריים יד 2 מועדפים, במקרים רבים, על חדשים בגלל הרצון לחסוך בעלויות. רכב משומש במצב טוב יכול לספק אותה תפוקת עבודה כחדש בעלויות זולות בהרבה. העלויות הן, כמובן, ברכישה עצמה היכולה להתבטא בעשרות אלפי שקלים, אבל גם בדמי ביטוח, בירידת ערך לאורך זמן ובפרמטרים נוספים אחרים.


שיקולים בבחירה


 
בחירת רכב מסחרי נובעת, בראש וראשונה, מהצורך לעסק, והנוספים הם טעם אישי, יכולת כספית, או לחילופין גודל ההשקעה אותה מעוניינים לעשות. לאחר בחירת הקטגוריה נכנסים לשיקולי משנה כמו: היצרן ודגם הרכב, הבטיחות, צריכת הדלק, האבזור הפנימי, נוחות הנסיעה, רמת השירות התחזוקתי של החברה, המיסוי בגינו או לחילופין יתרונות המיסוי שהוא מביא עימו ועוד. האמינות היא שיקול מכריע כאן מאחר ורכב עבודה חייב לעבוד כל העת ללא תקלות. ניתן למצוא עם קבינה אחת או כפולה היכולה להסיע מספר עובדים גדול יותר למשימות מורכבות. ניתן למצוא מסחריות סגורות או כאלו שהקבינה מופרדת מתא המטען וכן הלאה.


תכנון פיננסי

 
הרכישה מחייבת, כמובן, תכנון פיננסי מתאים. יש המעדיפים לרכוש את הרכב במזומן וממאזן התשלומים השוטף, יש הנוטלים הלוואות, אחרים ליסיניג מימוני יבש או תפעולי. כל שיטה מתאימה לסיטואציות שונות. מי, שלמשל, לא יכול או מעוניין להעמיס על תזרים המזומנים יעדיף לרכוש את הרכב בהלוואות המוחזרות בתשלומים רבים. חברה המוכרת רכבים מסחריים יד 2 בנויה למתן שירות בכל דרך כזאת. שיטת הליסינג התפעולי, לדוגמא, מקובלת מאוד בעסקאות לרכב מסחרי. הלקוח משלם סכום ראשוני ואת יתרתו בתשלומים חודשיים הכוללים גם טיפולים שוטפים המתבצעים על ידי החברה ועוד. בסוף תקופה הוא יכול לרכוש את הרכב בתמורה להוספה במחיר או להחזירו ולרכוש אחר בתנאי חדשים שייקבעו.


מגוון רכבים


 
החברה מציעה רכבים במבצעי מחירים מתוך המאגר הגדול שיש ברשותה. ניתן למצוא זולים בקטגוריה, ואחרים יקרים יותר אשר נחשבים למבוקשים ומסוגלים לשמור על ערכם. אותם יהיה ניתן למכור בעתיד ביתר קלות ובמחיר הוגן. אפשרות מעניינת מאוד הינה רכבים מסחריים שעדיין לא עלו על הכביש אבל זמן קצר לפני שהשנתון שלהם מסתיים. כאן ניתן לרוכשם בהוזלה ניכרת והיתרון, כמובן, הוא שהם חדשים ולא היו בבעלות לקוח קודם. החברה פועלת גם בשיטת טרייד אין. כלומר: הלקוח מוכר לחברה את הרכב שברשותו, בתמורה רוכש רכב חדש מתקדם מאותו דגם או מדגם אחר ומוסיף את ההפרש למחיר. מומלץ לפנות לחברה בעלת מוניטין בתחום מאחר ומדובר על עסקאות עתירות כסף.
 


שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה