מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

כל מה שצריך לדעת על רכישת רכב

כל מה שצריך לדעת על רכישת רכב

פורסם: 14/07/2020 מאת: צוות האתר

 נבחר רכב לאור הצרכים שיש לנו


כאשר אנו עומדים בפני קניית רכב, אנו צריכים בראש ובראשונה לאתר את הצרכים הקיימים לנו. כך למשל, אם יש לנו משפחה גדולה - שלושה ילדים ומעלה, כדאי שנחשוב על רכב ארוך, לו שבעה מקומות ישיבה ברכב. כך למעשה, נוודא שלכל אחד יש את המקום ברכב, והמשפחה תשב בבטחה ובנוחות ברכב. דוגמא אחרת לצורך ברכב ספציפי - אדם עצמאי העובד עם רכבו. נניח כי חשמלאי מחפש לקנות רכב. רכב קטן, כזה שמתאים לרוב לזוגות צעירים ולסטודנטים, לא יתאים לו, מאחר שהוא נדרש לרכש בעל יכולת אחסון גדולה, או אפילו אולי רכב מסחרי. יש אנשים שמעוניינים לרכוש רכב למטרות אספנות, ולכן ינסו לאתר רכבים ישנים במיוחד.

מה צריך לוודא כשרוכשים רכב יש שנייה


בעת רכישת רכב יד שנייה חשוב לבחון מספר אלמנטים חשובים: ראשית, חשוב לוודא כי הרכב עבר ניקוי יסודי טרם המכירה - על הניקוי לכלול שטיפה חיצונית, וכן שטיפה פנימית הכוללת ניקוי ריפודי רכב. שנית, יש לבחון כי הרכב עבר טסט לאחרונה. לא תרצו לרכוש רכב שהטסט שלו עובר ממש עוד מספר שבועות, וכך מיד לאחר שרכשתם רכב חדש, תאלצו להזיע ולקחת את הרכב לטסט. כמו כן, חשוב לוודא כי האלמנטים הקשורים לרכב תקינים - החל מהמצבר, דרך צמיגי הגלגלים, ואפילו, תאמינו או לא, לוחית הרישוי של הרכב והמגבים הקדמיים והאחוריים שמאפשרים לנסוע ברכב גם בימי החורף הקשים.

מהו היתרון המרכזי ברכישת רכב יד שניה?


היתרון ברכישת רכב יד שניה, הוא בעיקר המחיר - בעוד רכבים חדשים עולים מחיר הקבוע במחירון חברות הרכב השונות, או בהתאם למדיניות חברות הליסינג - המצב שונה בכל הקשור לרכבי יד שנייה. המחיר נקבע כמובן בהתאם לדגם הרכב, אך גם בהתאם לכמות הקילומטרים שהרכב נסע, הרצון להיפטר מהרכב במהירות, וכן הלאה.

לאתר רכב באמצעות מנוע חיפוש


כאמור, יש לבחור רכב בהתאם לצרכים שלנו -  לכל רוכש רכב - בין אם מדובר ברוכש רכב יד שנייה ובין אם מדובר ברוכש רכב חדש, יש את הצרכים שלו, ולכן חשוב להכיר אותם עוד בטרם מתחילים במלאכת חיפוש הרכב המושלם. כיום, יש מגוון רחב של רכבים: רכבים קטנים, רכבים משפחתיים, רכבי מיניואן, רכבים מסחריים, מכוניות ספורט, רכבי שטח, רכבי יוקרה, מכוניות מנהלים, משאיות, קטנועים, אופנועים, רכבי אספנות ישנים ומה לא. לכן, על מנת לוודא שאתם בוחרים רכב המתאים לצרכים שלכם, וכן שמדובר ברכב המותאם לתקציב שלכם, כדאי להיכנס למנוע חיפוש מקצועי המותאם במיוחד לחיפוש רכבים. מנוע החיפוש יבצע השוואת מחירים בין חברות הרכבים השונות - בין אם מדובר ביבואני רכב ובין אם מדובר בחברות ליסינג, ויתאים עבורכם את הרכב המושלם.
תתחדשו!
 
 

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה