מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

לצאת לטיול רייזרים בצפון

פורסם: 13/07/2020 מאת: צוות האתר
 אנחנו הישראלים אוהבים לטייל בארץ, לקחת את המשפחה לטיול מרתק או לצאת עם החברים לטיול בטבע. אחת הדרכים החווייתיות ביותר היא בשילוב טיול רייזרים בצפון. איפה תוכלו להזמין חוויה מהנה בנהיגה עצמית לכם ולחברים שלכם? מי מוציא לטיולי רייזרים בנהיגה עצמית? והאם ילדים קטנים יכולים לצאת לטיול אתכם?
בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה חדה בטיולי רייזרים, אם בשנים עברו היציאה לשטח היה מתאפיינת בעיקר בטיולי שטח בג'יפים, היום טיולי רייזרים אטרקטיביים הרבה יותר. הנהיגה עצמית ברוב המקומות שמשכירים את הרייזרים ליציאה לשטח, ישנו ליווי לאורך כל המסלול עם מדריך מנוסה והחוויה הופכת לאינטימית יותר מנסיעה בג'יפים.


איפה ניתן למצוא טיולי רייזרים?

 
אם תעשו חיפוש באינטרנט תמצאו הרבה מאוד חברות הפורסות לאורכה של כל הארץ להשכרת רייזרים לטיול מהנה. ישנם בנופי המדבר הדרומי, ישנם חברות המוציאות במסלולי הכינרת והצפון ובעצם תוכלו להתאים את המסלול שלכם לפי המיקום שבו אתם מתכננים לצאת לטייל.


מה עליכם לבדוק טרם הזמנת מקום בחברה כזו או אחרת?

 
כל חברה שמוציאה טיולי רייזרים בצפון או בדרום מציעה לכם מסלולי טיול שונים מוכנים מראש. תחילה עליכם לוודא את המסלול, האם הוא מתאים לכלל המשתתפים? האם מתאים ליציאה עם ילדים? האם כולל מאגרי מים בימי הקיץ? ישנם חברת המאפשרות להוציא בטיולי הרייזרים ילדים מגיל שנתיים ועד 120. אם אתם מתכננים לצאת עם המשפחה לטיול רייזרים מומלץ לוודא כי ילדכם בגיל המינימלי שאותה חברה מוציאה לטיול כדי שלא תתאכזבו במקום.
בנוסף, עליכם לוודא את אורך המסלול וכמה מתוכו אתם באמת נוהגים בשטח. ישנן חברות המציעות מסלול של שעה או שעתיים אך לאורך המסלול ישנן עצירות רבות וכך הנהיגה לא רציפה וממושכת. החוויה העיקרית (מעבר לנופים המרהיבים שאתם תפגשו בדרך) הינה הנהיגה ברייזרים. מומלץ לוודא כמה מתוך המסלול אתם בתכל'ס נוהגים.


טיולי רייזרים מיוחדים:

 
אם אתם רוצים לארגן טיול בר מצווה עבור מתבגרים שאין ברשותם רישיון נהיגה, אתם ההורים יכולים לנהוג ברייזרים עבורם אך אם אתם לא יכולים לצאת לנסיעה או רוצים לתת לחבר'ה הצעירים חוויה שלהם בלי המבוגרים, תוכלו לצור קשר עם חברת טיולי רייזרים ולשאול אם יש להם נהגים שיכולים לנהוג ברייזרים.
כדאי לקחת בחשבון כי טיולי רייזרים בצפון מומלצים לאורך כל השנה, כל עונה מביאה איתה חוויה אחרת להבדיל מטיולי רייזרים בדרום שישנה מגבלה לעיתים של חסימת דרכים בשל שיטפונות בעונת החורף.

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה