מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

חשיבות ביצוע בדיקת גיר במכון גירים ולא במוסך כללי

פורסם: 03/08/2020 מאת: צוות האתר
הגיר רועש? קופץ? לא מעביר הילוך? תיבת ההילוכים ברכב שלנו הינה מורכבת מאוד, היא כוללת חלקים רבים אשר ביחד יוצרים את הגיר ומאפשרים את פעילותו התקינה. אי לכך, חשוב מאוד להקפיד על בדיקה של הגיר במסגרת הבדיקות והטיפולים התקופתיים במוסך. איתור בעיות בזמן עשויה לחסוך לנו הוצאות כספיות רבות על תיקונים.
 

מדוע חשוב לפנות למכון גירים במקרה של תקלה בגיר?

כפי שצויין בפסקה הקודמת תיבת ההילוכים היא מכונה בפני עצמה, כך שעל מנת לבצע אבחון של תקלה ולטפל בה באופן יעיל יש להכיר אותו היטב. לצערנו, יש כיום מגוון מוסכים חאפרים שלא יודעים לטפל בגירים או אף מוסכים טובים שטיפול בבעיות גיר זוהי אינה המומחיות שלהם. כך שלעיתים קרובות פניה אל גורמים כאלה עשויה להסתכם בהוצאות מיידות על שיפוץ או החלפת גיר, ללא כל בדיקה מקצועית של מהות הבעיה שלעיתים יכולה להיפתר בקלות יחסית ובהוצאה כספית נמוכה יותר.

תקלות נפוצות בגיר

בגיר הרכב, בין אם מדובר בגיר אוטומטי, ידני או כל גיר אחר – עלולות להיווצר תקלות שונות לאורך הזמן. מדובר ברכיב מכאני וכמו כל רכב מכאני אחר הוא צפוי להישחק במשך הזמן. לעיתים התקלה יכולה להיות קשורה למחסור בשמן, לעיתים תקלה במערכת האלקטרונית/חשמלית - אם זה במוח במחשב של הגיר, לעיתים התקלה יכולה לנבוע משימוש לא נכון כשגם פשוט בלאי ושחיקה טבעית של הגיר עלולה לגרום לבעיות שונות כמו רעשים, אי תגובה, אי השתלבות ועוד.
 
בדיקה דיאגנוסטית מקיפה

מכון גירים מומחה יחזיק בציוד מקצועי ומשוכלל לשם ביצוע דיאגנוסטיקה מקיפה. מדובר בבדיקה ממוחשבת אשר בוחנת באופן מעמיק את הגיר והיא מכוונת את הבודק לאיתור הבעיה באופן מדויק. היתרון של הבדיקה המקיפה הזו היא באיתור של החלק הבעייתי בגיר, כך שהטיפול יכול להסתכם בתיקון או החלפה של אותו רכיב ללא צורך בהוצאות כספיות גבוהות של שיפוץ כללי או החלפה של הגיר. כך גם תוכלו לחסוך בהוצאות וגם להמשיך לנסוע על הכביש עם הגיר המקורי של הרכב.
 
הכרה ומתן שירות עבור כל סוגי הגירים
ישנם סוגי שונים של גירים – ידני, אוטומטי, טיפטרוניק, רובוטי, גיר מסוג DSG ועוד. חשוב לדעת שלכל גיר יש את המאפיינים שלו וכן את הבעיות שלו. מכון גירים מומחה וותיק אשר עוסק מזה שנים בטיפול בבעיות גיר עשוי להכיר היטב את המגרעות והתקלות הנפוצות שבכל גיר ולהעניק לו את הטיפול המתאים.
 
איך בוחרים מכון גירים אמין?

הדרך הפשוטה כיום לאיתור מכון גירים איכותי ואמין היא לבצע בדיקה ברשת ולהתרשם מחוות דעת גולשים ולקוחות. דרך נוספת היא לקבל רושם על המכון באמצעות שיחה בטלפון והתרשמות פנים מול פנים במכון. תשובות מיידות כי הגיר צריך שיפוץ, ללא בדיקה מעמיקה של הבעיה עלולה לעורר חשד כי מדובר במכון לא אמין. ברוב המקרים יש לבצע בדיקה דיאגנוסטית כדי להתאים את הטיפול הנכון. כמו כן, חשוב לקבל מידע אודות משך תקופת האחריות ומה היא כוללת.


שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה