מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

השכרת רכב לחתונה ללא נהג – פינוק אמיתי ליום כה מרגש

פורסם: 25/11/2019 מאת: צוות האתר
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים להשכיר רכב יוקרתי ליום חתונתם ולהשאיר את הרכב הפרטי בבית. מלבד הבחירה בין רכב כזה או אחר, ניתנת לזוג המאושר גם האפשרות לבחור בין השכרת רכב עם נהג פרטי או בלעדיו. כפי שתבינו מייד, השכרת רכב לחתונה ללא נהג נחשבת למאוד שכיחה, למרות הפינוק שמציע נהג פרטי. האם זה מתאים גם לכם? הישארו עימנו ותוכלו להחליט בעצמכם.
 
מדוע כדאי לשכור רכב יוקרתי ליום החתונה?
זה נכון שיום החתונה נחשב לאחד היקרים ביותר במהלך החיים, אך המחשבה שניתן לשדרג את החוויה בתוספת זעומה של כמה מאות שקלים, גורמת לרבים מהישראלים לבחור באפשרות של השכרת רכב יוקרתי לחתונתם. לא ניתן להפריז בתיאור ההבדל החוויתי בין נסיעה, לצורך הדוגמה, בטויוטה המשפחתית, לבין נסיעה במרצדס  S500 מפוארת. זה ממש לא עניין של פינוק וראוותנות, אלא עניין של רוגע ונוחות ביום כה מגש ומלחיץ – החל ממזגן עוצמתי, דרך מרווח ומקום לכם ולחפצים ועד לנוחות הנסיעה עצמה.
 
ומדוע דווקא בלי נהג?
מרבית הזוגות המתחתנים מעדיפים את האפשרות של השכרת רכב לחתונה ללא נהג. נכון, יש משהו מפנק ואקסקלוסיבי בנהג שאוסף אתכם לאורך כל הדרך עם חליפה, כובע וחיוך. ובכל זאת, ביום המרגש, הרומנטי והאינטימי הזה, מרביתנו מעדיפים להקיף את עצמנו במשפחה, חברים ואוהבים, ולא בהכרח באנשים זרים. מה גם שהשכרת רכב ללא נהג, באופן טבעי, זולה יותר מאשר השכרה עם נהג - וזהו בהחלט שיקול נוסף בדרך לקבלת ההחלטה.
 
אילו רכבים יוקרתיים תוכלו למצוא?
גם אם אינכם אנשים שמתרגשים למראה רכב בשווי חצי מיליון שקל, רשימת הרכבים היוקרתיים המוצעים לבטח תרטיט את ליבכם. בין רשימת המותגים הנוצצת תוכלו למצוא  פורשה, (SUV ודגם PANOMERA המרהיב), פורד מוסטנג דגם F-35, שברולט קמארו, אאודי (Q5, Q7 ואחרים), מרצדס ו-BMW בשלל דגמים ועוד. ואיפה ניתן למצוא את כל הטוב הזה? אצל חברת רויאלטי המרכז הארצי להשכרת רכבי יוקרה הגדולה בישראל, שמציעה לכם שילוב נהדר של איכות, שירות ומחירים הוגנים.

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה