מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

לפני שמחליפים רכב: כך תעשו את זה נכון

פורסם: 14/11/2019 מאת: צוות האתר
אחרי כמה שנים טובות עם הרכב המוכר והאהוב, אתם מוכנים לשדרג את חוויית הנהיגה שלכם ולקנות מכונית חדשה וטובה יותר. אלא שההחלטה הזו יכולה להיות מורכבת מאוד, ואין ספק שמדובר ברכישה יקרה שצריכה להתבצע בקפידה רבה. אז רגע לפני שאתם נפרדים מהרכב שליווה אתכם במשך שנים, כדאי להבין לאן הולכים ומה באמת חשוב לבדוק.
 
לפני הכול – מגדירים צרכים
החלפת מכונית לא שונה בהרבה מההחלטה לעבור דירה, ואין ספק שאתם צריכים לדעת מה נכון עבורכם. כשאתם בוחרים דירה אתם בוחנים את השטח, את גודל הנכס ואת ההתאמה שלו להעדפות האישיות. כשאתם מחפשים שירותי הובלות דירה בפתח תקווה אתם מחפשים את מי שיודע להציע לכם מענה נכון לצרכים הייחודיים שלכם, כולל כמות הציוד, סוג הריהוט והמרחק בין נקודת היעד לנקודת המקור. באופן דומה רצוי להבין איזו מכונית תתאים לכם, קטנה או גדולה, משפחתית או מכונית שטח, עם גיר ידני או אוטומטי.
 
משווים מחירים – אבל בחוכמה
כשאתם משווים בין עלויות שונות כדאי לקחת בחשבון כמה פרטים חשובים, והם חשובים הרבה יותר משורת המחיר עצמה. למשל, אם אתם מתכננים לקנות רכב זול במיוחד, יכול להיות שהמחיר המפתיע קשור בהיותה של המכונית ישנה למדי. אם תצטרכו להגיע אל המוסך לעתים קרובות או אם יש תקלות הקשורות לזמן שבילה הרכב על הכביש, הרי שבטווח הארוך תשלמו הרבה יותר. בדקו היטב גם את עלות הביטוח, את נפח מיכל הדלק וכל פרט נוסף שחשוב לכם – ועשוי להשפיע על מחיר המכונית או על עלויות התחזוקה שלה.
 
מחליפים? אולי שווה טרייד אין
אם יש לכם מכונית ישנה ואתם רוצים לשדרג אותה לדגם חדש וצעיר יותר, כדאי לשקול את האפשרות לבצע עסקת טרייד אין. הרעיון כאן פשוט למדי: במקום לחפש קונה לרכב שלכם ורק לאחר מכן להמשיך לאיתור מכונית חדשה, תוכלו לטפל בשני הנושאים יחד. כך תחסכו הרבה זמן ותשלמו רק את ההפרש בין מכיר הרכישה של הרכב הישן למכירה הקנייה של החדש. כל זאת בלי להתמודד עם מודעות רכב ברשתות או באתרי יד שנייה, וגם בלי לעבוד קשה מדי על איתור רוכשים רלוונטיים.
 
מה שנכון עבורכם
מעל לכל כדאי לזכור שרק אתם יודעים מה נכון לכם, מה התקציב שעומד לרשותכם ואיזו מכונית באמת מתאימה לכם. ככל שתהיו מדויקים יותר, תעשו את זה בקלות וביעילות רבה יותר.
 
 

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה