מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

גם הפח צריך לעבור טיפול קוסמטי

פורסם: 20/06/2019 מאת: צוות האתר
 
פתאום שמעתי "בום". לא חזק במיוחד, אך בהחלט הוא היה נשמע! כך, באמצע החניה של הסופר, עמדתי עם הרכב, ויצאתי לראות מה קרה. מזל שבמקרה הזה, זה רק היה בייני לבין קיר אבנים. אז לא פגעתי באף אחד, ואף אחד לא נפצע. מהר מאוד הסתכלתי וראיתי מה הנזק. שריטה קטנה בקדמת הרכב. נזקים שכאלה בפח הרכב, נגרמים בקלות, ולעיתים אף לא שמים לב. קשה מאוד להימנע מהם, וזאת על אף נהיגה זהירה והקפדה על כללי הכביש. מפני שכך, אין שום נזק או סכנה בנסיעה ברכב הזקוק לתיקון פחחות, אך עם זאת, מעטים האנשים שאכן ירצו שרכבם יישאר עם פגיעה או שריטה כזו או אחרת.
מפני שלא כל המוסכים מתקנים ועושים את כל עבודות הפחחות, מומלץ לבדוק מראש מה הבעיה ואם המוסך אליו תגיעו אכן יבצע את המשימה. אם הפגיעה היא בצבע בלבד, מצבכם טוב, אם נראה כי קרתה פגיעה לרכב ולפח עצמו, יש לוודא מראש כי המוסך אכן מבצע תיקונים אלו. בכדי לתקן שריטה בפח לערוך יישור מסוים, המחיר ההתחלתי יעמוד על 200-300 ₪ יותר ממה שהיה נצפה מלכתחילה.
לתיקון שריטה בכנף או בדלת המכונית המחיר יהיה בממוצע בין 650-1,050 ₪. כשרוצים לתקן שריטה בגג, המחיר יהיה בממוצע בין 750 – 1,150 ₪. כשרוצים לתקן שריטה במכסה המנוע, המחיר יהיה בממוצע 850 – 1,050 ₪.
החלפת חלק בפח הרכב יכול להיות עסק יקר מאוד. כשרוצים להחליף חלק מסוים ישנן כמה אופציות בכדי להוזיל עלויות. שימוש בחלק מקורי המגיע ישר מן היצרן, שימוש בחלק שאינו מקורי לרכב זה.. לא תמיד לכל מוסך יהיו את כל החלקים המתאימים או הנצרכים ולכן כדאי לבדוק מה יש ומה מתאים ביותר עבורכם.
אם החלק שנפגע הוא לא פנס או כנף העשויים מפלסטיק, האפשרות של לקנות מיד שניה, היא אפשרות טובה ויעילה. המחיר של החלק המקורי הנקנה ביד שניה, יהיה זול יותר בצורה משמעותית, והוא יתאים בצורה מושלמת לרכב. הפנסים והכנפיים שעשויים מפלסטיק, יכולים גם כן להיות תחליף טוב וזול, אך יש לשים לב כי הפלסטיק בעל אורך חיים קצוב יותר, ולכן מכה קטנה או שריטה יכולה לשבור אותו. הפלסטיק של הפנסים יכול להפוך לעכור ובשל כך, הפנס עצמו לא יאיר כראוי. במידה ותרצו לקנות חלקי חילוף לא מקוריים, ההחלטה יכולה להיות טובה ובכל מקרה כדאי להתייעץ עם הפחח במוסך לפני קבלת החלטה זו.


צביעת רכב

בכדי לצבוע רכב לא דרוש זמן רב, אך זוהי פרוצדורה יקרה. צביעה פשוטה עולה סביבות 20,000 ₪ ותוכל לתת לרכב שלכם שדרוג רציני, מראה חדש ומרענן ויופי מיוחד. מפני שזה כל כך יקר, אין כל צורך לעשות זאת, אלא אם כן, הרכב שלכם ספג נזקים כבדים מהשמש או ניתקל בשריטות קשות. אם יש בבעלותכם רכב ישן מאוד או רכב אספנות, הדבר מומלץ כדי לתת לו מראה חדש ווינטג'.



ביטוח – מתי והאם כדאי לערב?

לא תמיד כדאי לערב את הביטוח. מתוך אינסטינקט ראשוני, בעת תאונה או התנגשות קלה, אחת הפעולות הראשונות שבדרך כלל נוקטים היא החלפת פרטי הביטוח. יש לדעת, כי לא תמיד זהו הצעד הנבון והמשתלם ביותר. תמיד צריך לבדוק מה המחיר להשתתפות עצמית, ואם מחיר זה יהיה גבוה יותר מהמחיר המשוער של התיקון במוסך, טביעת הביטוח בתאונה זו, לא תשתלם. אם ייוודע כי המחיר המשוער של המוסך יהיה גבוה בהרבה ממחיר ההשתתפות העצמית, יהיה כדאי להפעילו, אחרי שבדקתם שהמחיר החודשי לביטוח לא יעלה בהרבה. במקרה והייתם הצד הפוגע בתאונה עם שני רכבים, ברב המקרים ישתלם לטבוע את הביטוח, אך עדין כדאי לבדוק זאת.



מפה לאוזן

הדרך הטובה והאמינה ביותר למצוא את מוסך הפחחות בקריות שיתאים לכם הוא על ידי המלצות מחברים. בשל כך, לאחר ביקור במוסך, נציג מחברת מדרג, המתמחה באיסוף נתוני מוסכים ודירוגם, יתקשר אליכם וישמח לשמוע את חוות דעתכם לגבי ביקורכם האחרון במוסך. מוסכי פחחות בקריות – כי את הפח מתקנים אצל המומחים.
 

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה