מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

כללי הבטיחות שכבעלי חניונים אתם חייבים להכיר וליישם

פורסם: 06/04/2019 מאת: צוות האתר

נכון שהרכבים המגיעים אליכם לחניון מגיעים בשביל להחנות את רכבם. זה גם נכון שהנסיעה היא איטית יותר בחניון ועל כן הסכנות פוחתות. אך כשזו המחשבה הראשונית שלכם, אין פלא שתאונות עדיין ממשיכות להתקיים גם בחניונים.

כבעלים של חניון, בין אם מדובר ברחבת חניון או חניון בעל כמה קומות, ישנם כללי בטיחות שאתם חייבים ללכת בעקבותיהם בשביל למנוע כל תאונה אפשרית הן של הולכי רגל והן של רכבים.

הנה כללי הבטיחות שיעזרו לכם למנוע סכנות בחניון שלכם:


התקינו אביזרי בטיחות בחניון

ישנם אביזרים שנועדו במיוחד בכדי למנוע תאונות בחניונים. כך למשל נוצר מעצור חניה לרכב אשר מונע מן הרכב להתנגש ברכבים אחרים בשעת החניה או אפילו בקיר. אמנם כיום ישנם חיישנים ברוב הרכבים אשר מתריעים לנהג כשהוא קרוב מדי לעצם כלשהו הנמצא מאחורי הרכב, אך רצוי לא להסתמך על חיישני הרכבים הללו. מעצורים מסוגים שונים יכולים להיטיב עם החוויה הכוללת של החניון. ניתן להתקינם על קירות החניון עבור מניעת שפשופים מיותרים בפניות וגם על רצפת החניון.


התקינו תאורה מספקת

אם החניון שלכם מקורה או בעל קומות, תאורה חזקה הפועלת בכל שעות היום והלילה היא חיונית עבור החניון שלכם. לצערנו, גם מעצור חניה לרכב לא יעזור לכם או לנהגים הנמצאים בחניון שלכם בשביל להתמצא ולנסוע בבטחה בחניון. התאורה לא רק עוזרת לראייה של מכוניות מתקרבות אלא גם לראייה של הולכי רגל הנעים מן הרכב אל היעד שלהם או ההיפך. כמו כן, בשעות מאוחרות של הלילה אין דבר יותר מפחיד מחניון. לכן, תאורה יכולה לספק את הליווי המינימלי לרכב.


התקינו מצלמות

כבעלים של עסק ולא חשוב איזה עסק, אתם רוצים לעקוב אחרי מה שקורה שם. כשחניונים הם לרוב פרוצים ופתוחים לכל, התקנת מצלמות הן נסתרות והן הנראות לעין יכולות לסייע לכם למנוע פריצות ומקרי שוד גם לעסק שלכם וגם לרכבים הסומכים וחונים בחניון שלכם. כך, תוכלו לעקוב אחר מה שקורה בעסק שלכם לא רק מבחינת פריצות, אלא גם מבחינת תאונות והוכחת חפות שלכם או של הלקוחות שלכם.


ציירו על רצפת החניון

כמו הסימונים הקיימים על כבישי המדינה ומסבירים לנו איזה נתיב נוסע לאן, כך עשו גם בחניון שלכם. כאשר ישנם סימונים ברורים על רצפת החניון המכוונים את הרכבים באיזה כיוון לנסוע, להיכן לא ניתן להיכנס ואיך להגיע אל היציאה, אתם למעשה יוצרים סדר בבלאגן שקל מאוד ליצור בחניון כשנהגים רבים נוטים לחשוב שהם יכולים לנהוג איך שבא להם בשטח החניון שלכם.
כשיש לכם את הפריטים שהבאנו לכם פה בחניון שלכם, אתם כבר יכולים להרגיש יותר טוב עם עצמכם ולדעת שאתם פועלים נכון גם לטובתכם וגם לטובת הלקוחות האמונים שלכם. פעלו בחוכמה עבור העסק שלכם וזה ישתלם לכם.


שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה