מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

רכישת רכב בסוכנות רכב מורשה הונדה

פורסם: 30/05/2019 מאת: צוות האתר
רכישת רכב שעלותו די גבוהה היא קניה שמבצעים אחת לשנה או אחת לכמה שנים. טרם קבלת ההחלטה מבצע כל נהג אין ספור בדיקות לגבי דגמים שונים של רכבים והעלויות של כל אחד מהם.

ברוב במקרים הלקוח מתלבט בין כמה רכבים, מתייעץ עם בני המשפחה והחברים כדי לשמוע חוות דעת על רכבים שנמצאים ברשותם כדי לשמוע על היתרונות ועל החסרונות של האופציות השונות. ההמלצה החמה על הונדה תהיה ברוב המקרים רוחבית.

רכישת רכב בסוכנות רכב מורשה הונדה
כדי לקבל החלטה מושכלת מומלץ להגיע לסוכנות רכב מורשה הונדה ולקבל ייעוץ מקצועי. יועצי הרכבים של הונדה הם אנשי מכירות ותיקים מאד המכירים היטב את כל הדגמים החדשים של הונדה בעלי התכונות יוצאות הדופן המעניקים דגש מיוחד על בטיחותם של הנוסעים ברכב. יועץ הרכב קשוב לקונה הפוטנציאלי, הוא יציע לו את הדגמים המתאימים ביותר עבורו בהתאם למספר הנוסעים הנמצאים בדרך כלל ברכב, ממוצע הקילומטרז' השנתי שהרכב אמור לבצע בשנה, סוגי הנסיעות, אם מדובר בנסיעות נורמטיביות או בטיולי שטח ושאלות מכוונות נוספות.

עובדי סוכנות רכב מורשה הונדה עוברים השתלמויות והכשרות מקצועיות בארץ ובחו"ל המועברים על ידי נציגי החברה היפנית. הם מעבירים לעובדים אינפורמציה מפורטת על כל רבדיו של כל דגם חדש, אופן הפעילות שלו, הפריטים החדשנים הייחודיים שהותקנו בו, מערכות הבטיחות, היתרונות הרבים של רכב הונדה ואין סוף פרטים נוספים. לאור זאת, הידע הקיים אצל כל אחד מנציגי המכירות הוא עצום ולכן הם ערוכים לכל שאלה ולכל תהייה של הלקוחות הפוטנציאלים. כל אחד מהם יקבל תשובות מלאות ומאד מקצועיות כדי שגם הם ידעו את כל התשובות הרלוונטיות. בהתאם להרגלי הנסיעה יוכל הלקוח לראות דגמים שיתאימו לצרכיו, יקבל מידע על העלויות שלה, צריכת הדלק שלהם, רמת הבטיחות ואין ספור פרטים נוספים. בנוסף לכך הלקוח יוזמן לנסיעת מבחן מאתגרת על הרכב שיבקש והוא ייהנה מליווי מקצועי לאורך כל הנסיעה.

עסקאות משתלמות במיוחד
במידת הצורך יציע היועץ גם עסקה המשלבת עסקת טרייד אין של רכב ההונדה הנוכחי הקיים ברשותו של הלקוח ופריסת חלק מהעלויות בתשלומים על פי רצונו.

סוכנות רכב מורשה הונדה
היחס האישי הייחודי של עובדי סוכנות מורשה הונדה ללקוחות יוצר מצב שבו הלקוחות מרגישים שהם נמצאים בבית וקיימת סביבם מעטפת חמימה של עובדי המקום המעניקים להם את מלוא המידע הנחוץ מציעים להם כמה אפשרויות של רכבים ומתלבטים יחד איתם לגבי האפשרות המועדפת המתאימה להם ביותר. מרגע החתימה על הסכם הרכישה, אנשי סוכנות רכב מורשה הונדה מיידעים את הלקוח בכל הפרטים וביום קבלת הרכב מקבל הלקוח הדרכה מפורטת על תפעול הרכב על כל אביזריו והחלפים המתוחכמים המותקנים בו. הצוות המקצועי מלווה את הלקוחות בכל שאלה בעת קבלת הרכב וגם בתקופה שלאחר מכן עד שכל נהג מתרגל לרכב החדש ולצורת התפעול הייחודית שלו.

מוסך סוכנות רכב מורשה הונדה
המוסך האיכותי של סוכנות רכב מורשה הונדה ילווה את הלקוחות בעת ביצוע הטיפולים השנתיים, בכל שאלה או תקלה כדי שחווית הנהיגה העוצמתית בהונדה תהיה לא פחותה ממושלמת.
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה