מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

איך לבחור רכב משפחתי אמין שכיף לנהוג עליו?

פורסם: 15/04/2019 מאת: צוות האתר
אמנם בשנים האחרונות אנו עדים לעליית כוחם של הג'יפים ורכבי המיני, אך שלטון הרכבים בישראל היה ועודנו של הרכבים המשפחתיים. כיום, המגוון והשפע רבים במיוחד, מה שהעלה את רמת המכוניות, הוזיל את המחירים וגורם ללא מעט כאב ראש לנהגים בקבלת ההחלטה איזה רכב לבחור.

חמישה דברים שחייבים לבדוק לפני רכישת רכב משפחתי

אז איך בוחרים רכב משפחתי אמין, חסכוני, טוב ונעים לנסיעה? לא פשוט, אבל הנה הבסיס הרחב של ההחלטה:
  • בטיחות – לפני המראה, המחיר והזמן שלוקח לו להגיע מ-0 ל-100, חייבים לוודא שמדובר ברכב בטוח מהדרגה הראשונה. איך בודקים? לפי מבחני הריסוק האירופאיים, מספר כריות האוויר, מערכות הבטיחות הקיימות, מערכות הבלימה וההחלקה ועוד.
  • נוחות הנסיעה – מחקרים גילו שהסיבה העיקרית להחלפת מכוניות תדירה היא נוחות נסיעה בינונית. הטעות של רוכשים רבים – מבחן נסיעה קצר מדי. כי מה שנוח ל-5 דקות, לא בהכרח יהיה נוח לחצי שעה. בדקו מנח גוף, גובה, מרחק מההגה ובעיקר – איך הגוף שלכם מרגיש אחרי הנסיעה?
  • גודל ומרווח – בדקו את נפח תא המטען והצפיפות במושב האחורי. אם שלושה מבוגרים יושבים שם בנוח, יש לכם אחלה אוטו ביד.
  • אמינות – מרבית הרכבים המשפחתיים החדשים אמינים וכמעט לא רואים מוסך. ודאו שגם הדגם הפוטנציאלי שלכם הוא כזה.
  • מחיר – אמנם מוטב לא לחפש את האופציות הזולות ביותר באופן אוטומטי, אבל פערי המחיר עשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים, אז אל תוותרו על סקר שוק מקיף.
דגמים אהובים במשפחת הרכבים המשפחתיים

ישנם מספר דגמי רכבים משפחתיים שהישראלים אוהבים לאורך שנים ארוכות: למשל מזדה 3 הנצחית, שמציגה דגמים אמינים במיוחד, עם ניחוח ספורטיבי וביצועים מעולים; טויוטה קורולה, שמתגאה בהיותה הרכב המשפחתי הנמכר בעולם; פורד פוקוס (רגיל או סטיישן), שבגרסאות החדשות נחשבות לחזקה, אמינה ומרווחת במיוחד; וסוזוקי SX4 היפה, מרווחת, אמינה ולא יקרה.

רנו סטיישן החדשה – הדובדבן שבקצפת

אבל את הטוב באמת שמרנו לסוף. קבלו בחריקת צמיגים את ההפתעה הנעימה של ענף הרכבים המשפחתיים: רכב הסטיישן של רנו – רנו מגאן Grand Tour. האימפריה הצרפתית הענקית (קונצרן הרכבים הגדול בעולם) מציג גרסה חדשה ומופלאה של הדגם הקלאסי הנמכר. עם עיצוב אלגנטי מרהיב (חיצוני ופנימי), אביזרי  בטיחות גבוהים במיוחד, תא מטען ענקי הניתן להרחבה באמצעות קיפול המושב האחורי ושפע תוספות נפלאות אפשריות (ביניהן בקרת אקלים, גג זכוכית פנורמי, מערכת מולטימדיה מתקדמת, מערכות סיוע בעלייה, בקרת יציבות, סיוע לבלימת חירום, הנעה ללא מפתח ועוד). הבחירה ברנו סטיישן החדשה היא בחירה בטוח ביותר. קנייה נעימה!

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה