מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

מוסך מורשה הונדה

פורסם: 04/02/2019 מאת: צוות האתר
הרכב שלנו הוא אחד הדברים החשובים עבור כל אחד מאתנו ובאופן טבעי אנו רוצים שהוא ייסע כיאות ובאופן בטיחותי כך שנהנה ממנו. מעת לעת, אנו מגיעים למוסך הוותיק הן לצורך איתור תקלה המפריעה בנסיעה והן לצורך טיפול שוטף על פי לוח הזמנים שנקבע בנהלי אחזקת הרכב.

מוסך מורשה הונדה רחובות
כשמגיעים למוסך המקצועי של הונדה רחובות, כבר בכניסה קיימת תחושה שהגענו למקום איכותי בעל תודעת שירות גבוהה, הבוחנים הם עובדים מיומנים ומנוסים בעלי ידע רב. ברור לנו שהרכב ההונדה שלנו נמצא בידיים טובות וצוותי העבודה יעשו כל שניתן כדי לטפל ברכב בצורה מושלמת.

מדובר במוסך הפועל בשיטות החדשניות ביותר בתחום המוסכים, קיים בו מכשור טכנולוגי רב בתחומי הטיפול השונים ברכב. המוסך הגדול והמודרני מצויד במכשור החדשני ביותר הקיים בתחום המכונאות. העובדים מגיעים לעיתים תכופות להכשרות מקצועיות כדי ללמוד על החידושים האחרונים שפיתחה חברת הונדה ברכבים החדשים כך שיוכלו לתקן תקלות אם יהיו ברכבים הללו.

טיפול ברכב המגיע לקבלת שירות
הבוחנים המקצועיים מבצעים בדיקה מקיפה לכל רכב הכוללת לעיתים תכופות גם נסיעת מבחן כדי לאתר את התקלה. לאחר מכן הם מיידעים את בעל הרכב בפרטים המלאים של התקלה ומציעים לו את הפתרון לבעיה. לאחר קבלת אישורו לביצוע התיקון הנדרש, מתבצע תהליך העבודה הכולל התקנות שונות, החלפת חלפים שנשחקו עקב הבלאי כשהמטרה היא לסיים את התיקון מהר ככל האפשר כדי לאפשר לבעל הרכב לקבל את הרכב בחזרה.

ביצוע מבחן רישוי שנתי (טסט)
לנוחות הלקוחות, אפשר לבצע במוסך את ההכנה למבחן הרישוי השנתי. הרכב נבדק מכל היבטיו במידת הצורך ממליץ הבוחן על ביצוע פעולה חשובה כמו לדוגמה החלפת מראות או מגבים כיוון שללא כך קיימת סבירות שהרכב לא יעבור טסט. לאחר ביצוע ההחלפה מגיע עובד המוסך למכון הרישוי ומעביר את הרכב טסט. ברוב המקרים לאור הבדיקה היסודית והטיפול בנקודות הבעייתיות שבוצע טרם ההגעה למכון הרישוי, הרכב עובר מבחן שנתי ללא דופי.

שירות בכל התחומים במוסך הונדה רחובות
כדי להעניק מענה מלא לכל הלקוחות בעלי רכב הונדה, קיימות במוסך הגדול והמרווח כמה מחלקות מרכזיות:
מכונאות רכב
כוון פרונט
טיפולים שוטפים
פחחות וזגגות
חשמלאות דיאגנוסטיקה
מיזוג אוויר
שירות החלפת צמיגים
 
טיפול ברכבים לאחר תאונה
רכבים רבים שנגרמים להם נזקים ברמות שונות עקב תאונה, מגיעים למוסך לצורך קבלת טיפול. אם מדובר במקרים קלים ובעל הרכב בוחר שלא לערב את חברת הביטוח, העובדים מבצעים את התיקון הנדרש. אם מדובר בנזק מהותי, עובדי המוסך אחראים לכל הקשר עם השמאי של חברת הביטוח, הם מקבלים ממנו הנחיות ומבצעים את התיקון שאושר. אם הרכב הוכרז כטוטאל לוסט, דואגים העובדים שרכב גרר יוביל אותו לפירוק וגריטה במגרש פירוק הרכבים.

(קרדיט תמונה: דף הפייסבוק של הונדה רחובות)
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה