מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

רכב יד שניה – בין קנייה מאדם פרטי לבין קנייה מסוכנות רכב

פורסם: 21/01/2019 מאת: צוות האתר
בשונה ממקרים של דירות או משרדים, הרי שבמקרה של כלי רכב אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות לקנות רכב משומש, לא רק מלקוחות פרטיים אלא גם מסוכנויות רכב שונות. כלומר, אם במקרה של דירה או משרד, הרי שיש אפשרות לקנות את הדירה מהקבלן פעם אחת ואחרי זה היא עובדת לידיים פרטיות, אזי שבמקרה של כלי רכב משומשים, ייתכן מצב בו אדם פרטי יקנה את הרכב מהסוכנות כשהוא חדש וימכור לה או לסוכנות אחרת בעתיד, והיא תמכור אותו שוב בתור רכב משומש.
 
מצב כזה, מכניס כמובן לשוק כלי הרכב אינספור גורמים חדשים שיכולים למכור את הרכב, קרי אותן סוכנויות וחברות, וכן יוצר עבור הרוכשים אפשרויות חדשות שלא היו קיימות עבורם קודם לכן. הם לא צריכים להסתמך אך ורק על האופציה של קניית רכב מאדם פרטי אלא הם יכולים לפנות אל סוכנות כזו או אחרת, ולקנות ממנה רכב משומש, כמו כשהם יעשו במקרה בו הם ירצו לקנות רכב חדש.
 
רכישת רכב יד שניה מאדם פרטי זה עניין שקיים כבר עשרות שנים. אנשים פרטיים רכשו כלי רכב, בשלב מסוים הם רצו להתחדש ברכב חדש ואז הם נאלצו למכור את הרכב הישן בשביל שיוכלו לממן את הרכישה. עד היום אנחנו יכולים לראות מצבים שכאלה, למרות שעם הזמן, השוק השתנה ויותר אנשים פונים לחברות וסוכנויות בשביל לקנות רכב משומש.
 
רכישת רכב יד שניה מסוכנות או מגרש רכבים, זה עניין שהפך להיות מאוד פופולארי בעשורים האחרונים, הן בגלל העובדה שהסוכנויות חיפשו דרכים חדשות, נוספות, להרוויח כסף, והן בגלל שבצורה כזו, הלקוחות נהנים מאפשרות הרבה יותר אמינה ובטוחה לקנות רכב יד שנייה, רכב שכבר יש לו קילומטרז' על הכביש, וכן ייתכן שהוא עבר פגיעות או תאונות כאלה ואחרות.
 

מה ההבדל בין שני המקרים?


יש יתרונות לכאן ולכאן בשני המקרים. כשאנחנו רוכשים רכב מגורם פרטי, ייתכן ויהיה לנו הרבה יותר קל להתמקח איתו על המחיר ועל התנאים. זו שאלה באיזה מצב הוא נמצא, האם הוא זקוק לכסף באופן מיידי, הוא לחוץ למכור את הרכב או שהוא יכול להמתין עם זה - יש פה משתנים שונים שיכולים להשפיע לטובתנו.
 
מצד שני, כשאנחנו רוכשים רכב מסוכנות, אשר אנחנו יכולים להיות בטוחים שמצבו של הרכב טוב, שכן הסוכנות עצמה רכשה אותו מלקוח מסוים: במקרים מסוימים היא זו שמכרה לו אותו ולימים עשתה איתו טרייד אין. סביר להניח שהיא לא היתה מוכנה לקנות ממנו את הרכב אם הוא לא היה במצב טוב. לכן אנחנו יכולים להיות בטוחים ברמת וודאות די גבוהה שהרכב במצב טוב. מה עוד שאנחנו מקבלים מהסוכנות אחריות ואנחנו יודעים מי עומד מולנו ואל מי אנחנו יכולים לפנות אם יש בעיה ברכב.
 
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה