מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

כיצד לתחזק את הרכב?

פורסם: 30/08/2018 מאת: צוות האתר
אם אתם רוכשים רכב חדר או רכב יד שנייה - חשוב שתדעו כיצד מתחזקים את הרכב בצורה נכונה וזאת על מנת שהמכונית שלכם תאריך שנים.

כיום ישנן כמה דרכים עיקריות לרכישת רכב כאשר האחת היא רכישת מכונית יד שנייה, הדרך האחרת היא קניית רכב מסוכנות רכבים, כמו גם שכיום ניתן לרכוש מכונית בליסינג שמאפשר חוזה השכרת רכב לטווח רחוק. אבל ברגע שיש לכם את המכונית שתמיד חשקתם בה, חשוב שתדעו מהן הדרכים לטפל בה:

טיפולים שנתיים – בצעו לרכב טיפולים שנתיים כמו טיפולי החלפת שמנים, החלפת פלאגים, פוליש לפנסים, החליפו צמיגים מידי שנתיים עד שלוש שנים, בצעו טיפול וניקוי לראש המנוע כמו גם כיוון ברקסים וכיוון פרונט. טיפולים מסוג זה יסייעו לכם לשמור על רכב תקין לטווח ארוך.

טיפול עשרת אלפים – טיפול עשרת אלפים, חמשת אלפיים ועשרים אלף, הם טיפולים שנועדו כל לטפל ברכב כל כמה קילומטרים, טיפולים מסוג זה כוללים החלפת שמן מנוע, החלפת פלאגים, בדיקה והחלפת פילטר ומסנן דלק, החלפת פלטינות, שמן גיר, בדיקות בלמים, בדיקות צמיגים ועוד. עוד בטיפולים מסוג זה ניתן למצוא נוזלי קירור הגה והיגוי. בכך שומרים בטיפולים על תקינות הרכב בצורה הטובה ביותר.

ניקוי הרכב – הקפידו על ניקוי הרכב על בסיס חודשי לפחות על מנת שלא ייווצרו כתמי חלודה או שאר פגיעות בשלדת הרכב והצבע של הרכב. בנוסף ניקוי הרכב מבפנים, יסייע לפעולה טובה יותר של המזגן ושל שאר פילטרים ברכב. בכך תוכלו לשמור על הרכב בצורה טובה יותר.

חניה נכונה – נסו לחנות את הרכב בחנייה מקורה ובכך לשמור עליו מפני פגיעות ולשלשות יונים שעלולות להזיק לצבע הרכב, כמו גם שחשוב לחנות בחנייה מסודרת ללא מפגעים שעלולים לפגוע בצמיגים.

שימוש באנשי מקצוע – השתמשו באנשי מקצוע על מנת לפתור בעיות ברכב בצורה מהירה. בצעו ברכב החלפת צילינדר במידה וישנה בעיות במנעול, כמו גם הגיעו אל מוסך מורשה בזמן שאתם זקוקים לתיקונים ואל תזניחו את התיקונים והקלקולים ברכב על מנת למנוע מצב לא תקין של הרכב והחמרה של המצב.

בכך תוכלו לשמור על רכב תקין לאורך זמן בין אם ביצעתם רכישה של הרכב מיד שנייה על ידי לוח יש שנייה לרכישת רכבים, לבין אם רכשתם את הרכב מסוכנות או חברת ליסינג.
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה