מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

רכבים למכירה – כיצד אנחנו יכולים למצוא אופציות שמתאימות לנו?

פורסם: 13/06/2018 מאת: צוות האתר
כשאנחנו ניגשים לקנות רכב חדש, אנחנו יוצרים לעצמנו כמה וכמה פרמטרים שיכולים לעזור לנו בתהליך החיפוש והבחירה. על פי אותם פרמטרים אנחנו נחליט, בסופו של דבר, איזה רכב יכול להתאים לצרכים שלנו.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום קטלוג נרחב של רכבים למכירה, אשר נבדלים אחד מהשני בצורות שונות ומן הסתם, כל אחד מהם יכול להתאים לאדם מסוים, חלקם בוודאי יכולים להתאים גם לנו, אך אנחנו צריכים לדעת כיצד לבצע את הרכישה בצורה נכונה על מנת שאכן נוכל ליהנות מהרכב שאנחנו קונים והוא אכן יעמוד בכל הפרמטרים שלנו.

לפני שנציג כמה פרמטרים שיכולים לעזור לנו מבין קטלוג של רכבים למכירה, חשוב מאוד לומר, אומנם רכב זה לא דירה, אנחנו נוהגים להחליף אותו אחת לשנתיים-שלוש, אך העניין הוא שאנחנו לא נרצה לרכוש רכב מסוים במיטב כספנו רק בשביל לגלות שהוא לא מתאים לצרכים שלנו. לכן חשוב שאנחנו נשקלל היטב את השיקולים שלנו, נחשוב על הפרמטרים שעומדים לרשותנו ורק אז נחליט איזה רכב אכן יכול להתאים לנו.

עוד נקודה שאנחנו צריכים לזכור, יש לא מעט מקומות שמציעים רכבים למכירה, לא כל מקום שמציע הוא מקום שהיינו רוצים לקנות בו את הרכב שלנו. חשוב שנבדוק מי עומד מאחורי אותם מקומות, מי מציע לנו את אותם רכבים, מה הוא מציע בדיוק, איזה ניסיון יש לו, האם הוא נחשב אמין או לא. אלה דברים שחשוב מאוד לדעת בשביל שנוכל לבצע את הרכישה בראש שקט.

 

פרמטרים לרכישת רכב:

1. הפרמטר הראשון צריך להיות, מה בדיוק אנחנו מחפשים מהרכב שאנחנו רוצים לקנות. האם הוא אמור לשרת אותנו לעבודה, לשירותים משפחתיים, נסיעות קצרות, נסיעות ארוכות. האם חשוב לנו יותר הנוחות או הבטיחות, היופי החיצוני או האיכות הטכני. על אילו דברים אנחנו מסתכלים כשאנחנו בוחנים רכב.

2. הפרמטר השני הוא, האם חשוב לנו שיהיה זה רכב חדש או שאנחנו מוכנים להסתפק ברכב משומש. בלא מעט מקומות שמציעים רכבים למכירה, אנחנו נמצא זה לצד זה, רכב חדש ורכב משומש. ההבדל ביניהם יהיה רק בשנת הייצור כי שני הרכבים יהיו במצב דומה. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, האם משנה לנו שנקנה רכב ישן או שאנחנו חייבים לקנות רכב חדש.

3. הפרמטר השלישי שאנחנו צריכים לבחון הוא, כמה זמן אנחנו רוצים להחזיק ברכב. זה חשוב, מאחר ואם אנחנו בוחנים אופציה של רכישת רכב בחברת ליסינג נניח, אז אנחנו יכולים להחליף אותו כעבור שנה-שנתיים, אם אנחנו קונים רכב משומש מגורם פרטי, אז אנחנו נצטרך לבצע את כל תהליך המכירה בעצמנו ואז ייתכן שאנחנו נעדיף לחכות ולא למהר לעשות את זה כעבור שנתיים. זה שיקול שאנחנו גם צריכים לקחת בחשבון.

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה