מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

טיפים לבחירת האופנוע החדש

פורסם: 01/04/2018 מאת: צוות האתר
בין אם יש לכם רישיון אופנוע חדש ואתם משתוקקים לצאת לכביש, ובין אם מחליפים את הדגם הישן בחדש, הדילמות די דומות. אתם לא לגמרי בטוחים איזה אופנוע נכון לכם, במה כדאי להתמקד ואיך אפשר לחסוך בעלויות, אם בכלל. כדי לעזור לכם לבחור קצת יותר נכון, הנה כמה טיפים חשובים.
 
1 – מה הצורך שלכם?
האם המטרה מאחורי רכישת האופנוע היא נוחות מרבית בכל הקשור לחיפושי חניה והגעה מהירה למשרד גם בשעות הפקקים? אולי האופנוע מיועד רק כדי להרשים את הדייטים? יש חשיבות רבה מאוד לסיבה שבגללה אנחנו מחפשים אופנועים למכירה, שכן דגמים שונים יתאימו לצרכים שונים. דגם נוצץ למי שמחפש את הפוזה, דגם פרקטי יותר למי שנוסע למשרד מדי יום ופתרונות המותאמים לאופנוענים החדשים שעדיין מתרגלים לרישיון האופנוע שהשיגו ממש לא מזמן. אם אתם יודעים מה אתם צריכים, קל לכם יותר לדעת מה אתם מחפשים ואילו אופנועים רלוונטיים עבורכם באמת.
 
2 – כמה זה עולה לנו?
צריך לומר את זה בצורה די ברורה ופשוטה: רכישת אופנוע חודש היא לא משימה זולה במיוחד, אבל לא רק בגלל מחיר האופנוע. לצד כלי הרכב הדו-גלגלי תצטרכו לקחת בחשבון עלויות נוספות, בעיקר בכל הקשור לרכישת ציוד מגן כמו כפפות, מעיל רכיבה וכמובן, קסדה. הסכומים שתידרשו להוציא ינועו בטווח שבין 2,000 ל-5,000 שקלים, בתלות באיכות הציוד שתרכשו ובצרכים שלכם. לצדם חשוב להוסיף גם פתרונות שיספקו מיגון לכלי הרכב עצמו, לרבות מנעול ושרשרת, וכמובן ביטוחים שונים, ודלק. זה לא אומר שרכישת אופנוע יקרה ברמה שאיננה משתלמת, זה רק אומר שאתם צריכים לחשב מראש את כל ההוצאות ולקבוע אם מדובר בהוצאה משתלמת באמת.
 
3 – מה אומרים המומחים?
אתם לא באמת צריכים דעות של מומחים כדי לקבל החלטות, אבל הרקע שתמצאו ברחבי הרשת רק יעזור לכם להבין מה האפשרויות הקיימות, אילו אופנועים יכולים להתאים לכם ומה היתרונות והחסרונות של דגמים או יצרנים מסוימים. נצלו את הרשת כדי ללמוד ולהכיר את השטח קצת יותר, ואם אתם לא ממש בטוחים מה יעבוד עבורכם אל תהססו לשאול. יש היום לא מעט פורומים מקצועיים, ובעידן הרשתות החברתיות סביר להניח שגם פייסבוק הוא מקור מידע לא רע בכלל. כך תוכלו להכיר את יצרניות האופנועים, את האפשרויות שעומדות בפניכם ואת הפתרונות המתאימים יותר מכל לצרכים האישיים שלכם.

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה