מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

הגיע הזמן להתחדש – כך תחליפו רכב בקלות

פורסם: 07/11/2017 מאת: צוות האתר
מדי כמה שנים אנחנו רוצים להתחדש. אנחנו משפצים את הדירה (או עוברים ממנה), מבצעים שינוי דרמטי בשיער (או בסטיילינג) או מחליטים להחליף עבודה (או להתקדם בעבודה הקיימת). אלא שיש תחום אחד שבו אנחנו זקוקים להחלפות ושינויים באופן כמעט קבוע. בכל מה שקשור לרכב הפרטי שלנו, כלי התחבורה שבלעדיו נתקשה מאוד להגיע בזמן למשרד, לחוגים של הילדים או לחתונה של הדודה מחיפה, אנחנו אוהבים לשנות, לחדש וכמובן: לשדרג. מצד שני, רכב חדש הוא מוצר יקר למדי, אבל גם עם המחיר הזה אפשר להתמודד, בוודאי בעידן שבו המושג "טרייד אין" נעשה שגור בפינו. מה זה אומר בדיוק? התשובות לפניכם.
 

לפני הכל – מה זה טרייד אין?

לצד פתרונות מימון שונים, לרבות מימון חלקי או מלא והלוואות בנקאיות (או חוץ בנקאיות), האפשרות לבצע טרייד אין לרכב יד שנייה היא פשוטה ויעילה למדי. באופן כללי אפשר להגדיר את השיטה הזו כשיטה שבה אנחנו מחליפים את הרכב הנוכחי שלנו ברכב אחר, חדש או ישן על פי בחירתנו כמובן, תוך שאנחנו נדרשים לשלם את ההפרש בין מחיר הקנייה למכירה בלבד. אם עד היום השקענו זמן ואנרגיות בחיפוש קונים לרכב, פרסמנו מודעות, פגשנו אנשים, ניסינו לשכנע, התמודדנו עם משא ומתן ורק לאחר מכן בחרנו מכונית חדשה – עכשיו הזמן הזה נחסך לנו. בעסקה אחת פשוטה מאוד אנחנו מוכרים את המכונית הישנה וקונים חדשה.
 

אז איך עושים את זה?

מאחר והשלב הראשון נחסך לכם, ואתם כבר לא צריכים לחפש קונים לרכב הקיים, זה בדיוק הזמן לבחון את השוק ולגלות מה הרכב המתאים לכם. הגדירו את הצרכים שלכם, לרבות גודל הרכב, צריכת הדלק שלו וההתאמה שלו לצרכים היומיומיים שלכם, וגלו אילו רכבים רלוונטיים מבחינתכם. למשל, אם אתם רווקים שגרים בעיר הגדולה ייתכן שתעדיפו מכונית קטנה שתאפשר לכם להתמודד עם מצוקת החניה, בעוד אנשי משפחה עם ילדים קטנים יזדקקו לרכב גדול ויציב, כזה שיוכל להכיל את הכיסאות הייחודיים של הילדים ולהתמודד עם נסיעות ארוכות לטיולים משפחתיים. כעת תוכלו להגיע אל סוכנות הרכב, להשוות מחירים, לגלות מה ערך הרכב שלכם ומה הסכום שעומד לרשותכם, ובמידת הצורך לקבל גם פתרונות מימון על ההפרש בין הרכב הישן לחדש. התהליך הזה בהחלט פשוט ומהיר יותר, אבל אין ספק שהוא גם דורש מאיתנו הכנה טובה, ולו רק כדי שנקבל את ההחלטות הטובות והמשתלמות ביותר.
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה