מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

הנקודות החשובות שיש לשים לב אליהן בעת רכישת מונית

פורסם: 23/09/2016 מאת: צוות האתר
לא מעט צעירים אשר מחפשים קריירה זמנית או קבועה וכן מבוגרים שמעוניינים בפרנסה נוספת או קריירה שנייה, מחליטים בשלב מסוים להוציא רישיון בתור נהגי מוניות ולעבוד בתחום, ולו באופן זמני. עצם זה שהם אוהבים לנהוג ויש להם זמן, מאפשר להם לבחור לעבוד בתחום זה, כאמור באופן חלקי או זמני.
 
אך בשביל להיות נהג מונית ובוודאי בשביל לרכוש מונית, יש לשים לב למספר נקודות. חשוב לציין שבניגוד לעבר, כיום הרבה יותר קל לרכוש מונית מאחר ובעבר היו הגרלות שרק מי שזכה בהן יכול היה לקבל מספר ולהיות נהג מונית, הרי שכיום כל אחד שיש לו אפשרות כלכלית, יכול לרכוש מספר ולרכוש מונית. עם זאת חשוב לומר, שכיום יש לא מעט מתחרים בתחום, כולל אפליקציות שונות אשר מעוניינות להיכנס לישראל (דוגמא "אובר") ומאיימות בכל על פרנסת הנהגים.
 
לפני שנסביר כיצד מבצעים רכישה של מונית ומה הדברים שצריך להסתכל עליהם, נבהיר בקצרה איפה וכיצד ניתן למצוא אופציה של מכירת מוניות, כלומר, היכן אנחנו יכולים למצוא לוחות בהם נוכל למצוא מונית שתתאים לצרכים שלנו. יש לנו שתי אופציות עיקריות בהן אנחנו יכולים למצוא מוניות לרכישה, אופציה אחת היא דרך סוכנויות שמתעסקות בנושא, החל מסוכנויות למכירת כלי רכב ועד סוכנויות מיוחדות של מכירת מוניות, אופציה שנייה היא דרך אתרי אינטרנט שונים בהם אנחנו יכולים למצוא מוניות יד שנייה למכירה. אז אנחנו יכולים לקנות את המונית ישירות מהבעלים שלה.
 

על מה אנחנו צריכים לשים לב כשאנחנו רוצים לרכוש מונית?

כאמור יש מספר נקודות שאנחנו צריכים לשים לב אליהן כשאנחנו רוצים לרכוש מונית:
1. ראשית, עלינו לוודא מה טיב המונית, האם מדובר ברכב חדש או ישן, אילו תיקונים בוצעו בה, כמה פעמים היא היתה במוסך, האם היא עברה תאונה ולמעשה כל דבר שהיינו בודקים אם היינו רוכשים רכב רגיל. ההבדל הוא, שבמקרה של מונית עלינו לזכור שמדובר ברכב שמיועד לצורכי פרנסה ולכן חשוב להקפיד יותר על מצבה.
 
2. שנית, אנחנו צריכים לבחון האם קיימים על המוניות עיקולים או בבעיות אחרות. מאחר ואת המונית החזיק נהג או בעל זכויות מסוים, עלינו לבחון האם קיימות בעיות מסוימות אשר בגללן הוא מנסה להיפטר מהמונית ואנחנו עלולים לשלם את המחיר על כך.
 
3. יש לבדוק האם הזכויות על המונית נמצאות במלואן אצלנו, ברגע שאנחנו רוכשים אותן. כך נוכל להשתמש במונית בצורה מלאה, ללא שותפים.
 
4. כשאנחנו רוכשים מונית עלינו לבדוק האם היא שייכת לתחנה, האם אנחנו יכולים להצטרף לתחנה, מה התנאים וכן הלאה. לעיתים עדיף לנו לעבוד תחת תחנת מוניות מסוימת בתנאי שאנחנו מחזיקים בזכויות של המונית ולא מתחלקים עם התחנה עליהן, כך נהיה אדונים לעצמנו.

 
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה