מצא מוסך קרוב:
החיפוש שלך
מקד את החיפוש שלך
מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!

יגואר XK 5.0 קופה V8 אוטו' 2012

פרטים כללים
מאפיינים
תמונות
פרטי איש קשר
מימון
יגואר XK 5.0 קופה V8 אוטו' 2012
צפה בסרטון מ-YOUTUBE 
מודעה הבאה מודעה הבאה
שתף ברשתות חברתיות:  
אופנועים
אופנועים הם חלומם של רבים מאיתנו. כאן מדובר על כלי תחבורתי קל דו גלגלי אשר יכול להביא אותנו ממקום למקום בצורה מהירה ונוחה. במאמר זה רשמנו בפניכם אודות סוגי האופנועים השונים, היתרונות שלהם, הגיל בוא אתם יכולים להוציא רישיון על אופנוע ועוד.
ביטוחי רכב
כל אוחז הגה בין ידיו מחויב על פי חוקי המדינה באחזקת והצגת ביטוחים שונים בעת הצורך. ביטוחי רכב חייבים להימצא בידי כל אזרח מדינת ישראל המחזיק ברשותו רכב. כמו כן, מחויבים בביטוחים שונים תיירים המגיעים לארץ ומעוניינים לעלות כל כבישי הארץ. אפילו רכב העמוד בחנייה ולא זז מחויב על פי חוק בסוג כזה או אחר של ביטוח. לפניכם מדריך קצר להכרת סוגי ביטוחי הרכב השונים הנהוגים במדינה.
מהו רכב ירוק
כיום, רבים מתעניינים ברכישת רכב ירוק, שעיקרו צמצום הזיהום והיותו ידידותי לסביבה. בכתבה זו תוכלו ללמוד מהו רכב ירוק, מהם הסוגים השונים של הרכבים ועוד.
מערכות ניווט לרכב
כיום כמעט כל אחד מאיתנו שמע או מכיר אחת ממערכות הניווט לרכב, או בשמה המוכר יותר ה- GPS. ישנם אנשים אשר בוחרים להשתמש במערכות ניווט המותקנות ברכב ואילו אחרים בוחרים להשתמש במערכות הניווט באמצעות מכשירי הטלפון הניידים שלהם. בכתבה זו תלמדו אודות ה- GPS והמערכות הפופולאריות..