מצא מוסך קרוב:
החיפוש שלך
מקד את החיפוש שלך
מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!

שברולט אוואו LT אוט' 5 דל" 1.4 2009

פרטים כללים
מאפיינים
תמונות
פרטי איש קשר
מימון
שברולט אוואו LT אוט' 5 דל
 
מודעה קודמת מודעה קודמת מודעה הבאה מודעה הבאה
שתף ברשתות חברתיות:  
מדריך לנהיגת חורף
נהיגת חורף אינה דומה לנהיגה בימי הקיץ ועל כן יש להישמע לכללי הזהירות. במאמר זה, פרטנו עבורכם את הפעולות שעליכם להימנע מהם ואת הפעולות שיש לבצע בימי החורף להגברת הביטחון.
נהיגה מתקדמת
המוח האנושי, איננו בנוי לקצב מהירות גדול מהמהירות אותו צובר האדם, תוך כדי ההליכה ברגל. האינסטינקטים שלנו, הראייה ויתר החושים הבסיסיים שיש למרבית האוכלוסייה, בנויים על מנת להגן עלינו במהירות איטית ולא מהירה. כך נוצרנו, וכך 'תוכנתה' האנושות. באמצעות לימודי נהיגה מתקדמת, אנו "מאמנים" את המוח ומחדדים את האינסטינקטים שלנו לנהיגה נכונה, שכל מטרתה היא למנוע מאיתנו מעורבות בתאונות דרכים.
רכבים משפחתיים
רכבים משפחתיים הם הרכבים הנמכרים ביותר. הסיבה לכך היא פשוטה: כל אחד זקוק לרכב אשר ישרת את צרכי כל המשפחה. במאמר זה נפרט לכם הכל אודות סוגי הרכבים המשפחתיים הפופולאריים ביותר ברחבי אירופה, יפן וישראל.
לנהוג בטוח
להגיע מנקודה אחת לשנייה בשלום ובבטיחות, זה כל מה שאנו מבקשים לעצמנו, בכל פעם שאנו עולים על הכביש. אמנם הרכבים של היום מאובזרים באמצעי בטיחות רבים,האמורים לסייע לנו במקרה של תאונה או במניעת התאונה, אך הדבר העיקרי שבסופו של דבר ימנע מאיתנו להגיע למצבים מסוכנים ולא נעימים הוא נהיגה נכונה.