מצא מוסך קרוב:
החיפוש שלך
מקד את החיפוש שלך
מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!

לקסוס GS300 לקסוס Premium V6 טיפטרוניק 3.0 2006

פרטים כללים
מאפיינים
תמונות
פרטי איש קשר
מימון
לקסוס GS300 לקסוס Premium V6 טיפטרוניק 3.0 2006
     
מודעה קודמת מודעה קודמת מודעה הבאה
שתף ברשתות חברתיות:  
אופנועי ים
אופנועי ים מהווים שילוב של ספורט מוטורי וכן ספורט ימי. השילוב שבין השניים מעניק לרוכבים חוויה ממכרת ומלאת אדרנלין. אם גם אתם חושקים באופנועי ים, מומלץ כי תקראו כתבה זו ותבחרו את האחד המתאים לכם ביותר.
נהיגה מתקדמת
המוח האנושי, איננו בנוי לקצב מהירות גדול מהמהירות אותו צובר האדם, תוך כדי ההליכה ברגל. האינסטינקטים שלנו, הראייה ויתר החושים הבסיסיים שיש למרבית האוכלוסייה, בנויים על מנת להגן עלינו במהירות איטית ולא מהירה. כך נוצרנו, וכך 'תוכנתה' האנושות. באמצעות לימודי נהיגה מתקדמת, אנו "מאמנים" את המוח ומחדדים את האינסטינקטים שלנו לנהיגה נכונה, שכל מטרתה היא למנוע מאיתנו מעורבות בתאונות דרכים.
מכוניות ספורט נפוצות בישראל
מאז המצאת המכונית לפני יותר ממאה שנה, התאמץ האדם ליצור מצב, בו הוא מצליח לשלוט במכונה, בכדי שתעביר אותו ממקום אחד למקום אחר, במהירות האפשרית. שאיפתו של האדם הייתה, לגבור על מהירות הסוסים שנהגו לשמש בעבר ככלי תחבורה נורמטיבי. כיום, מכוניות ספורט ממלאות פונקציה זו, ומבצעות את 'העבודה' בצורה הטובה והמהירה ביותר.
השכרת רכב בחו"ל
השכרת רכב בחו"ל הינה פעולה משתלמת אשר הופכת יותר ויותר פופולארית בשנים האחרונות. כתבה זו תספק לכם את כל המידע אודות השכרה נכונה של רכב בחו"ל.