מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

הלוואה לטובת רכישת רכב חדש

פורסם: 28/01/2016 מאת: צוות האתר
היום, יותר מאשר בעבר, ישנן אפשרויות שונות לרכישת רכב חדש. אפשרויות אלו הופכות את החלום לרכוש רכב יד ראשונה לממשי הרבה יותר עבור אנשים רבים, הן רווקים, זוגות צעירים ובעלי משפחות. כל מה שצריך זה לדעת היכן לחפש את האפשרות הטובה ביותר לקחת הלוואה לצורך רכישה.

לפני שניכנס לעובי הקורה ונציג כאן מספר דרכים לרכישת הלוואה לרכב חדש, יש לציין לא רק בתחום ההלוואות המצב השתנה אלא גם המחירים השתנו וכן כמות הדגמים המוצעים למכירה, המבחר הגדול מאפשר לנו לבצע החלטה שקולה וטובה יותר עבורנו, איזה רכב אנחנו רוצים ואיזה רכב יכול להתאים לצרכים שלנו. אחרי שביצענו את ההחלטה הזאת, אנחנו יכולים לבחון את העלויות השונות ולהחליט איזו הלוואה יכולה להתאים לנו בשביל לממש את הרכישה.


סוגי הלוואות לרכישת רכב חדש

הלוואה דרך גוף חוץ בנקאי – ישנם גופים חוץ בנקאיים שונים אשר מציעים נטילת הלוואה מהיום להיום עד לסכומים של שמונים אלף שקל ולעיתים אף למעלה מזה. בסכום זה אפשר לרכוש רכב חדש, כשאת ההלוואה אנחנו יכולים להחזיר בטווח של חודשים, עד 36 או 40 חודש, כשההחזר כולל גם ריבית על פי מה תנאי ההסכם.

הלוואה דרך חברת אשראי – חברות אשראי מציעות היום ללקוחות שלהן אפשרות לקבל הלוואה גם כן מהיום להיום. באמצעות כרטיס אשראי אפשר לקבל הלוואות בסדרי גודל שונים. ההלוואות ניתנות דרך כרטיס אשראי ומוחזרות דרך חשבון הבנק.

הלוואה מהבנק – כל בנק ישמח לתת ללקוחות שלו הלוואה, מאחר וזה משתלם לו. הבנק נותן גם הלוואות מהיום להיום וגם הלוואות ארוכות טווח. הריביות שהבנק נותן הן לפי הריביות בשוק ולעיתים עדיף לקחת הלוואה מאשר להיכנס למינוס בעו"ש.

הלוואות דרך חברות ביטוח – גם חברות ביטוח נכנסו בשנים האחרונות לתחום המימון, הן מעניקות הלוואות בתנאים נוחים על פי הצורך של הלקוחות שלהן. הלוואות אלו מותאמות למה שהלקוח צריך לפי הסכום כמובן.

הלוואות למימון דרך חברת הרכב – השינוי המהותי ביותר שחל בתחום של הלוואות לרכישת רכב הוא האפשרות ליטול הלוואה ישירות דרך החברה ממנה רוכשים את הרכב. הרעיון הוא שאנחנו מקבלים את הרכב ובמשך תקופה של מספר חודשים אנחנו מחזירים לחברה את ההלוואה. היתרון הוא, שהרבה פעמים בסוף התהליך החברה מתחייבת לרכוש מאיתנו את הרכב ואנחנו יכולים לרכוש רכב חדש במקום במחיר מוזל.

לפני שאתם נכנסים לנושא של הלוואות לרכישת רכב, חשוב מאוד לבחון מה הריבית שגובים מכם, מה תקופת זמן ההחזר הצפויה ומה ההון העצמי שעליכם להציג בשביל לקבל את ההלוואה. כמובן שעליכם גם לבחון את היכולת שלכם לקחת הלוואה ולהחזיר אותה במועד שנקבע בלי לשלם קנסות מיותרים.

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה