מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

עובדות שלא ידעתם על ביטוח רכב

פורסם: 18/06/2018 מאת: צוות האתר
סוכני ביטוח שואלים את הלקוחות שלהם שוב ושוב מה הם רוצים בכיסוי ביטוח הרכב, ומופתעים לגלות את חוסר הבקיאות הרווח בציבור בכל הנוגע לכיסויי הביטוח. צרכנים מתקשים לראות את הערך של ביטוח הרכב שלהם, ומתייחסים לנושא לעתים קרובות כאל "רע הכרחי". סוג של חשבון שהם משלמים, מתוך תקווה שלא יהיה צורך להפעיל אותו.

יחד עם זאת, ביטוח רכב שימושי ביותר, ולמרות שהנהג הממוצע עובר מספר קטן ביותר של תאונות במהלך חיי הנהיגה שלו, תדירות מספר התביעות המוגשות לחברות ביטוח ממשיך לעלות. ההגנה על הנהגים מפני אירועים שליליים אפשריים היא ערך עליון מבחינת סוכני ביטוח, ומסיבה זו, רבים מהם מציעים יתרונות כסוי גדולים שאינם ניתנים לכימות בקלות.

חשוב לציין כי לא כל הפוליסות מציעות את אותו כיסוי, והתנאים משתנים בין החברות, ולכן מאמר זה מסביר את העובדות אותן חשוב להכיר לגבי הכיסויים המוצעים בביטוחים השונים.


ונדליזם

האם אי פעם עזבתם את הרכב חונה רק כדי לחזור ולמצוא שקעים או שריטות על קדמת המכונית? נזקים בלתי צפויים לרכב יכולים להיות חוויה מתסכלת ביותר, במיוחד אם יש לכם מכונית חדשה ונוצצת.

אם מדיניות הביטוח שלכם כוללת כיסוי מקיף, אתם יכולים לנשום לרווחה. החלק המקיף של המדיניות מכסה ונדליזם ואינספור מקרים אחרים כאשר הרכב שלכם סובל מנזקים שאינם קשורים לתאונות דרכים.


מושבי המכונית

הגנה על הילדים במהלך נסיעה במכונית ללא ספק חשובה מאוד להורים. בטיחות והגנה זו מגיעה ברוב המקרים בעלות גבוהה בצורת מושבי רכב מתאימים, הנחשבים להשקעה משמעותית להורים מודאגים. החלפת מושב המכונית שנפגע בתאונה, עלולה להוות נטל כספי רציני, אך למרבה המזל ביטוח רכב מסייע גם בתחום זה.

היות ומושב המכונית של הילד מחובר לרכב במהלך השימוש, חברות הביטוח מתייחסות אליו כאל חלק מהמכונית. אם מושב הילד במקרה זה ניזוק כתוצאה מתאונה, ניתן להחליף אותו באמצעות הכיסוי המתאים בפוליסת הביטוח שלכם, או לחייב את הנהג שגרם לתאונה.


רכוש של מישהו אחר (ולפעמים שלכם)

חלק מהאנשים נדהמים לגלות שפריטים אישיים אינם מכוסים במקרים רבים על ידי ביטוח רכב. אם המחשב הנייד נגנב מהרכב שלכם, או שמסך הטלוויזיה החדש שלכם נפגע בדרך הביתה מהחנות, אתם מתבקשים לשלם את העלות בעצמכם, אם לא דאגתם מראש להכנסת הסעיפים המתאימים בפוליסה.

יחד עם זאת, חלק הנזק לרכוש בביטוח האחריות שלכם יספק כיסוי לנזק שתגרמו למישהו אחר, שהנכס האישי שלו מועבר ברכב שלו, במקרה של תאונה. זה עובד גם להיפך אם קורה שהרכב שלכם נפגע על ידי נהג אחר ומספר פריטים אישיים שלכ נפגמים כתוצאה מכך.

שאלת המפתח כאן היא: מי גרם לתאונה? אמנם הביטוח אינו מכסה את הפריטים האישיים שלכ בכ המצבים, טוב לדעת שהחפצים שלכ מכוסים אם נפגעתם על ידי נהג רשלני.


שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה