מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

מטפלים ברכב רק במוסך מורשה

פורסם: 28/09/2017 מאת: צוות האתר
טיפול רכב במוסך מורשה מבטיח לכם שקט. שקט שנובע מתחושת הביטחון שמשרה הידיעה כי במוסך כזה  הוא יטופל בדיוק על פי הספר, וכי יינתן לו הטיפול המקצועי ביותר.

צ'מפיון מוטורס מפעילה בישראל רשת של מוסכים מורשים, המתמחים בטיפול  ברכבים מדגם פולקסווגן סיאט ומסחריות.

מוסך מורשה מהווה מרכז שירות, שבו ניתן מענה כולל ויסודי לרכבים. במוסך מורשה מתקיים מעקב ממוחשב וניתן לקבל באמצעותו מידע על כל אחד מהטיפולים שנערכו בו, מועדי הטיפולים הבאים ועוד. במוסך מורשה כל החלפים הם מקוריים. לעובדה זו יש חשיבות מכרעת על שמירת תקינותו וכשירותו של הרכב.

הכל תחת קורת גג אחת

מוסך מורשה מרכז את כל הטיפולים הנדרשים תחת קורת גג פיזית וניהולית אחת. העובדים בו מקצועיים ומעודכנים. כל העבודה מתבצעת בשקיפות מלאה וללקוח יש אפשרות לקבל את כל המידע הנדרש.

"שרשרת המזון" של התהליך במוסך שירות היא יעילה, פשוטה, נטולת ביורוקרטיה. במוסך כזה ניתן שירות גם במקרים דחופים של תקלות המשביתות את הרכב.

מוסך מורשה פועל על פי תקנים מחייבים  ומחמירים

במוסך מורשה עובדים על פי תקני איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים, לרבות תקנים  מקומיים ( מטעם משרד התחבורה) ובינלאומיים. הרשאה זו מהווה ערובה לכך כי המוסך פועל על פי כל הפרמטרים המתחייבים מהתקינה.

במוסך מורשה יש כל הציוד והמכשור לטיפול ייעודי ברכבים מתוצרת יצרן או יבואן של רכבים של אותו יצרן. העובדים המקצועיים מאומנים ומיומנים בטיפול ברכבים אלה והם עובדים השתלמויות תקופתיות, שבהן הם  מתעדכנים בכל החידושים. הם מכירים, פשוטו כמשמעו, כל בורג במערכות הרכב ובמכלוליו השונים. בנוסף, מוסך מורשה הוא הכתובת הבלעדית במקרה של ריקול (Recall). חשוב לציין כי חברות ביטוח מעדיפות לעבוד עם מוסכים מורשים.

במוסך מורשה הכל ידוע מראש

אין ספק כי יתרונות מצדיקים פנייה לטיפול במוסך מורשה, כמו גם חוסר האפשרות לדעת על  פרטים חשובים ורלוונטיים עבורכם אודות מוסך כללי, אשר על פי רוב אין בו מדיניות מחירים אחידה ומחיר עלול להיקבע באופן שרירותי. מיותר לציין, כי אין לכם אפשרות לדעת האם חלקי חילוף הם ישנים, לא מתאימים לסוג הרכב, ומותקנים בו רק כדי לחסוך בעלויות.

תקינות הרכב וכשירותו הם תנאים הכרחיים לנסיעה בטיחותית. שום נהג לא יכול להרשות לעצמו לקחת סיכון ולהכניס את רכבו לטיפול במוסך שאין לו כל מידע על אודות המקצועיות והאמינות של בעליו ושל עובדיו.

כשם שוודאי תעדיפו להיות מטופלים על ידי רופא שמכיר אתכם היטב, להסתפר אצל ספר שאתם סומכים עליו שיספר אתכם בדיוק כמו שאתם רוצים- כך, בהתאמה, ודאי תעדיפו להכניס את הרכב שלכם לטיפולים תקופתיים מתוכננים כמו גם  לתיקון תקלות אקראיות במועד שלא ניתן לחזות אותו למוסך מורשה. גם אם הטיפול במוסך מורשה יקר- ביחס (לא אחת אתם עשויים להיות מופתעים ולהיווכח כי הוא זול יותר מאשר במוסך לא מורשה) תסכימו בוודאי כי אין מחיר לשקט ולביטחון שלכם. 

שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה