מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

גגונים לרכב - מדריך מיוחד

מדריך סוגי גגונים והשימוש בהם

פורסם: 23/05/2017 מאת: צוות האתר
הרבה אנשים משתמשים בגגונים כדי לשנע חפצים גדולים או כבדים ממקום למקום, עם זאת, לא הרבה אנשים יודעים שיש 2 סוגים עיקריים של גגונים לרכב:
 

סוגי הגגונים

גגון ייעודי

רכבים רבים מגיעים עם הכנה לגגון. בדרך כלל תראו ברכבי שטח או רכבים משפחתיים גדולים (מיני ואן ודומיהם) חריצים מוכנים שעליהם יותקנו גגוני רכב יעודיים. אנשים רבים יחשבו שמדובר ביתרון אדיר על פני רכבים אחרים אך לא בהכרח כך הדבר. בעיקר בגלל העובדה שגגון אוניברסלי קיים בשוק במחירים טובים והוא מכיל לא פחות יתרונות.

גגון אוניברסלי

גגון אוניברסלי זהו גגון אשר יכול להתחבר למגוון רחב של רכבים. גגון אוניברסלי בנוי בצורה כזו שהוא יכול להתחבר כמעט לכל רכב בצורה חזקה ובטיחותית. אחד היתרונות של הגגון האוניברסלי על פני הגגון הייעודי הוא שאפשר לפרק ולהרכיב אותו על רכבים אחרים. כך למשל אם אתם קונים גגון לרכב המשומש שלכם ואתם מתכננים לקנות בקרוב רכב אחר, אין לכם ממה לחשוש. ניתן יהיה לפרק את הגגון מהרכב הישן ולהעבירו לרכב החדש שלכם בין אם מדובר ברכב ישן ממודל ישן לבין אם מדובר ברכב חדש מהניילונים.
 

איזה גגון לבחור?

בעיקרון, לא על סמך זה תצטרכו לבחור את הגגון שלכם. במידה ואתם בוחרים גגון בחנות אתם תגלו שיש מגוון רחב של גגונים שונים מחברות שונות והנתונים יכולים מאוד לבלבל. לכן מומלץ להתייעץ עם המוכר או בעל מקצוע שמבין בתחום. גגונים שונים לפעמים יהיו בעלי תכונות מיוחדות. למשל – גגון מסוג אחד יכול להיות נמוך מאוד ובעל צורה מיוחדת אשר גורמת לרעשי הרוח להיות פחות מורגשים ובנוסף לכך תהיה חסכונית בדלק. גגון אחר יהיה חזק ויציב יותר עבור מוצרים כבדים. מומלץ מאוד להתייעץ לפני קניה.
 

תוספות לגגונים

הגגונים לבדם יכולים לעשות עבודה טובה, אך תוספות, שדרוגים ואביזרים נלווים הופכים אותם לשימושיים הרבה יותר. ישנם מגוון רחב של אביזרים שמתחברים לגגון הרכב ומתאימים לצרכים שונים. מנשאי אופניים מתחברים לגגון הרכב ומאפשרים העמסה של זוג אופניים אחד או יותר. תיק חפצים אשר מאפשר הכנסת חפצים מרובים לתוכו ושינועם בבטחה מקנה יתרון אדיר למשפחות ואנשים שיוצאים להרבה טיולים. גם אנשים שהולכים לבלות בים ישמחו לגלות שיש כל מיני אביזרים שונים שמתאימים להם כמו מנשא לגלשן ועוד...
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה