מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

יבוא אישי של רכב לישראל

פורסם: 18/12/2016 מאת: צוות האתר
יבוא אישי של רכבים לארץ הפך לטרנד לוהט בשנים האחרונות, מכיוון שיש לא מעט יתרונות בייבוא רכב אישי. אם בעבר רק עולים חדשים, תושבים חוזרים או אנשים אמידים יכלו לייבא רכבים, כיום הדבר שונה לחלוטין בשל שינוי החוקים וההגבלים על מכוניות ביבוא אישי, מה שמאפשר לכל אחד לייבא רכב.

כיום יש חברות רבות המציעות מכוניות ביבוא אישי למכריה, מה שהופך את יבוא הרכב זמן עבור כל מי שמעוניי לנהוג על רכב חדש וכזה שאין ממנו הרבה דגמים בארץ. תהליך יבוא אישי רכבים הוא לא עניין של מה בכך ומלווה בבירוקרטיות רבות, אך לאחרונה נעשו שינויים בחוק והתהליך נעשה מעט יותר קל. יבוא אישי של רכבים פותח עבור אנשים רבים דלתות להזדמנויות שונות, כמו למשל רכישת רכב המיובא לארץ גם דרך יבואן רשמי, אך זאת תוך כדי חסכון של דמי התיווך המוגזמים ובכלל לזכות ברכב חדש ונחשק, כזה שהוא ייחודי רק שלהם.

 

מדוע יבוא אישי של רכבים הפך כה פופולרי בשנים האחרונות?

זה לא סוד שמחירי הרכבים והמיסים בארץ הם מוגזמים, במיוחד על רכבים רגילים שאינם חשמליים. לעומת זאת, רכבים חשמליים שידועים כידידותיים לסביבה בדרגות 1 – 2 במדרג זיהום האוויר זוכים באופן אוטומטי להטבות מס גבוהות יחסית לשאר הרכבים הרגילים, כך שדבר זה מקומם, כיוון שאם יש הקלות כה רבות על רכבים חשמליים ביבוא אישי אין סיבה שלא יהיו הקלות גם על רכבים רגילים. רק לסבר את האוזן, רכבים חשמליים זוכים להקלה משמעותית במס של 65 אחוזים לעומת רכבים רגילים שבהם משלמים מיסים הגבוהים פי 130 אחוזים.
 
חיסכון בדמי תיווך – סיבה נוספת לפופולריות של מכוניות ביבוא אישי למכירה הוא החיסכון בדמי תיווך לסוכנויות רכב הנגבים כאשר רוכשים רכב חדש שאינו בייבוא אישי, שהרי היבואן הרשמי צריך להרוויח על העסקה. אם כך, ביבוא אישי של רכבים ניתן לחסוך את עמלת התיווך וגם לחסוך במיסים, כך שמדובר בעסקה המשתלמת לכל אחד.
 
רכבים מיוחדים – מכוניות ביבוא אישי הן ייחודיות ולרוב מייצרים מהם כמות קטנה יחסית, כך שמי מכם שמעונין לנסוע ברכב ייחודי משלו, יכול לייבא רכב לארץ וליהנות מרכב שאין ממנו הרבה דגמים ויכול להיות שהוא היחיד בארץ שינהג על רכב שכזה. חשוב לציין כי רכבים בייבוא אישי שמהם מייצרים דגמים בודדים, הם מגיעים עם כל התוספות והאיבזורים הכי חדישים שיש, כך שאין צורך להוסיף על שיפורים כמו – מערכת מולטימדיה, מצלמת רוורס, גלגלי מגנזיום, פחחות מיוחדת ועוד.

אם כך, נותר לכם לגשת לחברות המציעות רכבים בייבוא אישי ולהזמין את הדגם שתמיד חלמתם. חברות אלו ילוו אתכם מתחילת התהליך ועד סופו וינסו לזרז כמה שיותר את הגעת הרכב לארץ. 
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה