מצא מוסך קרוב:
פרסם מודעה חינם!
מצא מוסך קרוב:
הצטרף לרשימת תפוצה:
ניתן להסיר את ההשתתפותך בכל עת.

מאמרים

טיפים לרכישת רכב חדש מפי מנכ"ל סונול ניר גלילי

פורסם: 20/09/2016 מאת: צוות האתר
רכישת רכב חדש היא עסקה רבת חשיבות עבור כולנו: סכומי הכסף הנדרשים לשם כך גבוהים - עשרות אלפי שקלים לכל הפחות וישנן גם מכוניות שמחירן הרבה יותר גבוה; המכונית שנקנה תשמש אותנו לנסיעות רבות ובעצם תהפוך לחלק משמעותי בחיינו; ובנוסף, בלא מעט מקרים, אנחנו מגדירים את עצמנו בין השאר באמצעות הרכב שלנו כך שלבחירה יש השפעה גם על הדימוי העצמי.

על-מנת להגיע לבחירה המיטבית עבורנו, כדאי להיעזר בהמלצות ובטיפים של בעלי ידע בתחום, ואחד מהם הוא מנכ"ל סונול ניר גלילי שבתפקידו הקודם ניהל חברת השכרת רכב וליסינג מובילה, שלמה סיקסט.

 

קודם כל בטיחות

הטיפ הראשון של ניר גלילי הוא לייחס משקל נכבד לבטיחות.
בימינו קל יחסית לדעת עד כמה בטיחותי כל אחד מהרכבים שעומדים על הפרק מבחינתנו: ישנם מבחני ריסוק (ובפרט אלה של EuroNCAP, שנחשבים לאמינים מאוד) וישנו גם דירוג של משרד התחבורה לגבי רמת אבזור הבטיחות של כל רכב. כדאי כמובן להעדיף דגמים בעלי מערכות כמו ABS (מערכת שמונעת מהגלגלים להינעל), EBD (שמסייעת לשמור על יציבותה של המכונית במהלך בלימת חירום), ESP (בקרת יציבות) ואחרות, או לדרוש מיבואני הרכב את התוספות הכל כך חשובות.

 

טרייד אין? לאו דווקא

טיפ נוסף של ניר גלילי הוא לא למהר לבצע עסקת טרייד אין.
אמנם טרייד אין הוא דרך נוחה מאוד למכור את הרכב הקיים, ולמי שלא ניחן בכישורי מכירה או שלא רוצה לבזבז זמן יקר על הצגת המכונית לקונים פוטנציאליים, לקיחתה לבדיקה, ניהול משא ומתן וכו', מדובר בהחלט באופציה מפתה - אולם כדאי לזכור שסוכנויות הרכב ברוב המקרים מציעות מחיר נמוך יחסית במסגרת הטרייד אין, כך שכדאי בכל זאת לנסות, ולו לפרק זמן מסוים, למכור בכוחות עצמכם את הרכב הקיים.

 

צריכת דלק

גם צריכת הדלק הממוצעת היא פרמטר שכדאי לבדוק, שכן היא משפיעה על עלות השימוש במכונית.
ניר גלילי ממליץ לא להסתפק בנתונים הרשמיים של היצרנים אלא לחפש מידע דרך מבחני דרכים של מגזינים מקצועיים או סקירות השוואתיות מהימנות.
 

למה ניר גלילי ממליץ לבחון גם את דרגת זיהום האוויר?

נתון חשוב נוסף לגבי כל מכונית הוא דרגת זיהום האוויר שלה. ניר גלילי ממליץ לתת עדיפות למכוניות שמייצרות כמה שפחות זיהום, שכן האחריות על עתידו של כדור הארץ מוטלת על כולנו.

בהקשר זה כדאי לציין כי גם חברת סונול נרתמה זה מכבר למאמץ לצמצם את הפגיעה בסביבה, בין השאר באמצעות מערכות מישוב אדים אשר מותקנות במרבית תחנות הדלק של החברה (מערכות אלה מפחיתות את פליטת אדי הדלק במהלך כל תדלוק) ובאמצעות דלק חדשני, גולד 95, שמסייע לצמצם את פליטת הפחמן הדו חמצני והחלקיקים המזהמים האחרים מהמנוע.
שתף ברשתות חברתיות:  

תגובות למאמר  ( תגובות) 

הוסף תגובה